یک آرایشگاه زنانه غیرمجاز در مشهد که به واسطه برخی اقدامات غیراخلاقی تبدیل به محلی برای ترویج بی بندوباری شده بود، با دستور قضایی و توسط پلیس نظارت براماکن عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی پلمب شد.

پلمب یک آرایشگاه زنانه مروج بی بندوباری

چند روز پیش بود که از سوی شهروندان گزارشی به دادسرای انقلاب مشهد منعکس و در پی بررسی اولیه مقام قضایی روی ماجرا مشخص شد که یک آرایشگاه زنانه در حوالی بولوار سجاد به اشاعه منکر در محل اقدام می کند.

همچنین مستندات قضایی گویای این واقعیت تلخ بود که گردانندگان آرایشگاه زنانه به بهانه‌های مختلفی اجازه حضور افرادی از جنس مخالف را به محل داده‌اند. از همین رو تصاویری از این اقدام مشکوک تهیه و در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

این گزارش حاکی است، در ادامه و با توجه به اهمیت ماجرا بود که قاضی دشتی فدکی، جانشین دادسرای انقلاب مشهد از مأموران اداره نظارت براماکن عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی خواست موضوع را به صورت پوششی بررسی و در ادامه پس از جمع‌آوری مستندات تکمیلی محل پلمب و نتیجه را به دستگاه قضایی منعکس کنند.

برهمین اساس تیمی از مأموران به محل جرم که در حوالی بولوار سجاد واقع شده بود اعزام و اقدامات نامحسوس خود را آغاز کردند. در ادامه مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان با توجه به رعایت قوانین مربوط محل را مورد بازرسی و پس از آن آرایشگاه را پلمب کردند. به همین واسطه دو گرداننده این آرایشگاه به دادسرای انقلاب مشهد هدایت و مورد بازجویی قرار گرفتند. از همین رو آن‌ها در توجیه اقدامات خلاف شرع و قانون خود مدعی شدند، فردی که در آرایشگاه حضور داشت و آرایشگرها بدون پوشش مناسب در مقابل او تردد داشتند لوله کش بود و برای تعمیرات به محل آمده بود! از سوی دیگر بررسی‌های تکمیلی نشان می داد محل مذکور بدون پروانه فعالیت بوده و گردانندگان آن به صورت غیرمجاز محل را دایر کرده بودند.

باتوجه به فعالیت برخی آرایشگاه‌های زنانه غیرمجاز در شهر که تحت نظارت هیچ نهادی نیستند و می‌توانند موجب بروز برخی اقدامات مجرمانه شوند، شهروندان در انتخاب این گونه مکان ها دقت داشته باشند و آرایشگاه‌هایی را انتخاب و به آنجا مراجعه نمایند که دارای پروانه فعالیت مربوط باشند.  

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.