یزد - به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت خدام حرم حضرت معصومه (س) وارد یزد شدند .

خدام حرم حضرت معصومه (س) وارد یزد شدند

به گزارش خبرنگارقد س آنلاین ، به مناسبت میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت  خدام حرم حضرت معصومه (س) برای برگزاری دوازدهمین جشنواره زیر سایه خورشید شامگاه چهارشنبه وارد فرودگاه شهید صدوقی یزد شدند و مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفتند . 

مدیر کانون مساجد استان درحاشیه استقبال از خدام حرم حضرت معصومه (س) درگفتگو با خبرنگاران اظهارداشت : دهه کرامت از اهمیت بسیار بالایی برخورداراست و امسال این دهه با  شکل ویژه و با شکوه و عظمت بیشتری در کل کشوربرگزار خواهد شد .

حجت الااسلام مصطفی گرجی افزود : جذب مشارکت تشکل های مختلف درتدوین برنامه های این دهه ازمهمترین ویژگی برنامه های امسال است وشعار دهه کرامت امسال « خدمت کریمانه به رسم اهل بیت(ع) » است  

وی تصریح کرد: یکی از مصادیق خدمت کریمانه به رسم اهل بیت رعایت اصول مراوده در ارتباط اجتماعی است که باید برای تحکیم این امرتلاش مضاعف داشته باشیم وهمواره با رفتار، کردار، گفتارو اخلاق کریمانه به اتحاد و انسجام اجتماع مردم و مومنین کمک کنیم .

مدیر کانون مساجد استان خاطرنشان ساخت: مهمترین هدف برگزاری دوازدهمین جشنواره زیر سایه خورشید ترویج بیش از بیش فرهنگ دینی و فرهنگ رضوی و معرفی فضائل و شخصیت اهل بیت به اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان  بوده و سفرخدام د راستان  از روز چهارشنبه ۱۲تیر آغاز شده و تا یک هفته ادامه خواهد داشت.

گرجی تصریح کرد : حضورخدام درمحافل دینی و مذهبی و حضور در جشن های دهه کرامت از مهمترین برنامه خدام در استان بوده و دهه کرامت فرصت مناسبی برای تقویت  اتحاد وانسجام جامعه اسلامی است و این اتحاد  باعث می شود بسیاری ازمشکلات موجود در جامعه با همدلی برطرف شود .

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.