قزوین_ مسئول شبکه جوانان رضوی قزوین از برگزاری جشن بزرگ مردمی زیرسایه خورشید در این استان خبر داد.

جشن بزرگ مردمی «زیرسایه خورشید» برگزار می شود

ساسان کرمی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به برنامه های دهه کرامت اظهار داشت: برگزاری همایش بزرگ خادمیاران، جشن ولادت امام رضا (ع) و برنامه عملیاتی زیرسایه خورشید از جمله برنامه های این دهه است.

وی افزود: جشن ولادت حضرت رضا (ع) با عنوان شمس الشموس در ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه روز چهارشنبه مصادف با ۱۹ تیرماه سالجاری در مسجد چهارده معصوم واقع در خیابان شهید انصاری و با شعر خوانی احمد علوی از تهران و مولودی خوانی آقایان محمد اطهری نسب و علی فرمانی و علی اکبر نازک کار و امیر حسین فاضلی و با حضور خادمین بارگاه منور رضوی با همکاری بسیج مداحان برگزار می شود.

مسئول شبکه جوانان رضوی قزوین  گفت: جشن شام ولادت امام هشتم با حضور خادمین بارگاه منور رضوی با همکاری نمایندگی آستان قدس رضوی استان قزوین و با حضور بیش از یکهزار خادمیار قزوین در روز یکشنبه مورخه ۲۳ تیر ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در سالن آمفی تئاتر دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و با اجرای علی علیجانی برگزار می شود.

میرسلامی ادامه داد: همچنین در دهه کرامت،برنامه های مختلفی از جمله بیش از ۲۵۰ عنوان برنامه فرهنگی در سطح استان قزوین همراه با کاروان زیر سایه خورشید پیش بینی شده است و سفیران رضوی در ۵۰ نقطه جغرافیایی استان قزوین (شهرستان،شهر،روستا،بخش) حضور خواهند داشت.

وی افزود: ۵۴ جشن مردمی در سطح استان قزوین در مساجد و پارک ها برگزار و ۳۰ هزار بسته متبرک در سطح استان (نمک، نبات، گلاب) توزیع می شود که دیدار با خادمان رسانه ای استان (خبرگزاری ها، هفته نامه)، برگزاری جشن بزرگ دخترانه با نام «مثل معصومه» در روز پنجشنبه مورخه ۱۳ تیر ساعت ۱۸ در سالن شهید بابایی و برگزاری جشن ولادت حضرت رضا علیه السلام با عنوان شمس الشموس در روز چهارشنبه مورخه ۱۹ تیر ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در مسجد چهارده معصوم از برنامه های دهه کرامت محسوب می شود.

مسئول شبکه جوانان رضوی قزوین  اضافه کرد:  ۸ گروه جهادی به مناطق سیل زده و محروم استان و حاشیه شهرها اعزام و ایستگاه فرهنگی با عنوان رواق رضوی درمیدان آزادی برپا می شود.

میرسلامی گفت: در دهه کرامت، توزیع ۸۰۰۰ اطعام رضوی و ۸۰۰ بسته ارزاق بین نیازمندان و محرومین توزیع می شود و عیادت و دلجویی از بیماران بستری در منزل همزمان با ایام دهه کرامت در کانون های خادمیاری سطح استان صورت می گیرد.

وی، برگزاری جشن بزرگ مردمی زیر سایه خورشید در روز شنبه ۲۲ تیر ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه در پیاده راه میدان آزادی را از جمله برنامه های دهه کرامت عنوان کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.