معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی گفت: اقلام امدادی پس از کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده کشور جایگزین شده‌اند و در حال حاضر هیچ‌گونه کمبودی در استان وجود ندارد.

هیچ‌گونه کمبودی در اقلام امدادی نداریم
به گزارش قدس آنلاین، اسماعیل بهمن‌آبادی با اشاره به آخرین وضعیت موجودی انبارهای اقلام امدادی استان، اظهار کرد: پس از وقوع سیل و رانش زمین در مناطق شمالی و جنوب غربی کشور اقلام و تجهیزات امدادی ارسالی توسط جمعیت هلال احمر خراسان رضوی به مناطق آسیب‌دیده، جایگزین شده‌اند.
وی ادامه داد: با جایگزین شدن اقلام و تجهیزات امدادی در حال حاضر هیچ‌گونه کمبودی در اقلام امدادی در استان وجود ندارد.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی تصریح کرد: بر این اساس طرح آمایش انجام و به منظور تکمیل موجودی انبار اقلام امدادی و کمک‌رسانی خرید انجام شده است.
وی با اشاره به ظرفیت ۱۴ هزار و ۷۵۰ متری انبارهای هلال‌احمر خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون تمامی ۲۲ قلم اقلام امدادی در انبارها موجود است و در هیچ‌کدام از این اقلام کمبودی وجود ندارد.
بهمن‌آبادی بیان کرد: هم‌چنین با توجه به این‌که سیستم‌های هلال‌احمر به صورت متمرکز و همگن است در صورت نیاز –همان‌گونه که خراسان رضوی در سوانح اخیر به دیگر استان‌ها کمک‌رسانی کرد- توسط استان‌های همجوار و معین خراسان رضوی اقلام و تجهیزات کمکی ارسال خواهد شد.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.