مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: در طول امسال ۹۱ پروژه توسط اداره کل ورزش و جوانان افتتاح می‌شود.

۹۱ پروژه ورزشی تا انتهای سال در خراسان رضوی افتتاح می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، فرزاد فتاحی اظهار داشت: به تازگی شاهد افتخارآفرینی بسیاری از جوانان خراسانی در مسابقات مختلفی در رده‌های کشوری، استانی، جهانی و آسیایی بودیم آنها تاکنون توانستند مدال‌های ارزشمندی را برای استان خود کسب کنند.

وی ادامه داد: توسعه متوازن یکی از اولویت‌های ورزش در خراسان رضوی بوده که در این راستا اتفاقاتی رخ داده است، در حال حاضر رتبه نخست کشور در بحث ورزش‌های همگانی متعلق به خراسان رضوی است، این استان رتبه نخست را در ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی نیز کسب کرده است.

فتاحی بیان کرد: یکی از اقدامات بزرگ در زمینه ورش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی خراسان رضوی، افتتاح بالغ بر ۱۷۰ خانه ورزش روستایی بوده است، از افتخارات کسب شده در بخش المپیاد استعدادهای برتر نیز می‌توان به اخذ رتبه دوم کشوری اشاره کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی عنوان کرد: رتبه نخست در مراکز قهرمانی کشور نیز متعلق به خراسان رضوی شده است، این استان در بخش‌های مختلفی در حال پیشرفت روزافزون بوده و موفقیت‌های چشمگیری را به دست آورده است، ۶۷ مدال‌آور جهانی در خراسان رضوی تجلیل شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۴۱۱ مدال در سطح کشوری توسط ورزشکاران استان در دو بخش بانوان و آقایان کسب شده است، به طور کلی ۲۱۷۱ مدال آسیایی، جهانی و کشوری متعلق به استان است، همچنین ۴۹۸ نفر از ورزشکاران عضو تیم ملی بودند، ۹۷ نفر از این آمار متعلق به آقایان و ۷۰ نفر نیز در بخش بانوان بوده‌اند.

فتاحی گفت: امسال بودجه مطلوبی به اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تعلق یافته که می‌توان با آن تمامی بدهی‌های هیئت‌ها را تسویه کرد و اقدامات خوبی انجام داد، امسال حدود ۹۱ پروژه توسط اداره کل ورزش و جوانان افتتاح می‌شود، بانوان نیز در این زمینه بسیار فعال شدند.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.