خراسان شمالی- معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم،تحقیقات و فناوری گفت: توسعه تعمیم در این دانشگاه مطلوب بوده و یکی از مزیت های مجتمع آموزش عالی اسفراین همجواری آن با صنایع است که باید در راستای ارتباط ملموس دانشگاه با صنعت، اجرای طرحهای کارورزی و توسعه و فراهم کردن زیرساختها و کمک به کسب و کار دانشجویان جز برنامه ها و اولویت های مدیران مجموعه قرار گیرد.

اجرای طرح های کارورزی مجتمع آموزش عالی اسفراین در اولویت قرار گیرد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از مجتمع آموزش عالی اسفراین، دکتر مجتبی صدیقی در نشست مشترک با دکتر مطیعی رئیس صندوق رفاه دانشجویان رئیس و مسئولان مجتمع آموزش عالی اسفراین اظهار داشت: دانشگاه امروز علاوه بر کارکرد و مسئولیتهای آموزشی و پژوهشی، وظایف جدیدی نیز در حوزه های فرهنگی و اجتماعی دارد.

دکتر مجتبی صدیقی با تاکید بر هم پوشانی دانشگاههای سطح استان اظهار داشت:دانشگاههای استان باید مکمل یکدیگر بوده و به یکدیگر در انتفال و تبادل تجارب و اطلاعات کمک کنند.

وی افزود: این مجتمع با همان ماموریت فنی و مهندسی به کار خود ادامه خواهد داد.

فرماندار اسفراین نیز در ادامه مجتمع آموزش عالی اسفراین را دارای رشد مطلوبی دانسته و افزود: ماموریت گرایی دانشگاهها باعث افزایش دانش علمی در دانشجویان می شود و در توسعه صنعت و دانشگاه موثر است.

طاهر رستمی با بیان اینکه همجواری دانشگاه و صنعت یکی از مهمترین مزیت های مجتمع آموزش عالی اسفراین است، اظهار داشت: با توجه به رشد جهشی مجتمع آموزش عالی اسفراین و امکانات و زیرساختهای مناسب ، این مجتمع ظرفیت تبدیل شدن به دانشگاه صنعتی شمال شرق کشو را داراست.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.