متهم در رصد اطلاعاتی مأموران مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی قرار داشت و شواهد حاکی از این بود که وارد کشور شده، پس از چند ماه استقرار در یکی از شهرهای مرکزی کشور به شهرستان زاهدان عزیمت کرده است

دستگیری سرکرده باند توزیع مواد مخدر در شرق کشور

قدس آنلاین: فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: سرکرده یکی از باندهای حرفه‌ای حمل و توزیع مواد مخدر که در شرق کشور فعالیت داشت با همکاری پلیس این استان و سیستان و بلوچستان دستگیر شد.

به گزارش ایرنا؛ سردار مجید شجاع روز دوشنبه در این ارتباط اظهار داشت: حدود چهار سال پیش یکی از باندهای حرفه‌ای حمل و توزیع مواد مخدر که در شرق کشور فعالیت می‌کرد متلاشی شد و مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی از ۲ نفر از اعضای این باند ۲۸۵ کیلوگرم تریاک در ایست و بازرسی علی آباد شهرستان بیرجند کشف کردند.

وی افزود: با متلاشی شدن این باند و دستگیری ۲ نفر از اعضای آن، سرکرده اصلی آنان معروف به «مولا» متواری شد و طبق اطلاعات پلیس نامبرده از کشور خارج شده بود و خود را از دید مأموران پنهان می‌کرد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ادامه داد: متهم در رصد اطلاعاتی مأموران مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی قرار داشت و شواهد حاکی از این بود که وارد کشور شده، پس از چند ماه استقرار در یکی از شهرهای مرکزی کشور به شهرستان زاهدان عزیمت کرده است و به صورت مخفیانه به فعالیت‌های مجرمانه خود ادامه می‌دهد.

وی گفت: با هماهنگی مقام قضایی متهم تحت پوشش و رصد اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی قرار گرفت و با شناسایی محل اختفای وی، با اعزام تیم‌های ویژه مبارزه با مواد مخدر استان و با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان، متهم دستگیر و به مقام قضایی معرفی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.