البرز- جشنواره توسعه ورزش همگانی و بازیهای بومی محلی استان البرز و تجهیز ۷۰ روستای این استان به وسایل ورزشی طی مراسمی آغاز شد.

 نیمی از روستاییان کشور امکانات ورزشی ندارند

به گزارش قدس آنلاین، در این مراسم که صبح امروز چهارشنبه به میزبانی ورزشگاه انقلاب کرج برگزار شد علاوه بر آغاز رقابت های ورزشی در چند رشته، خانه ورزش ۷۰ روستای مختلف استان البرز با ارائه وسایل ورزشی از سوی هیئت ورزش های همگانی تجهیز شد.

مدیرکل روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان در این مراسم تجهیز ۷۰ روستا به امکانات ورزشی را حرکتی قابل تقدیر و دارای ارزش دانست وگفت:از هیئت ورزشهای همگانی و اداره کل ورزش و جوانان استان البرز قدردانی می کنیم

حجتی با تاکید براینکه باید سعی کنیم امکانات عادلانه در اختیار شهرنشینان و روستائیان قرار گیرد گفت: ۲۵میلیون روستایی در کشور داریم که متاسفانه نیمی از آنها هیچ امکانات ورزشی ندارند.

این مسئول تصریح کرد:همه باید در جهت توسعه ورزش در روستاها تلاش کنند وظرفیت های ورزشی موجود در این مناطق شکوفا شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز نیزبا تاکید براینکه ورزش در روستاها برای وزارت ورزش و جوانان و به طبع آن برای اداره کل ورزش و جوانان البرز بسیار با اهمیت است گفت:امروز ۷۰ روستا به همت هیئت ورزشهای همگانی استان به لوازم ورزشی تجهیز می شوند.

امیر غفرانی افزود:این حرکت برای اولین بار در کشور انجام می شود وبا تجهیز خانه های ورزش روستایی شاهد توسعه ورزش چه در بعد قهرمانی و چه همگانی خواهیم بود.

سرپرست هیئت ورزشهای همگانی استان البرز دیگر سخنران این مراسم بود وگفت: این هیئت ورزشی حامی توسعه ورزش در روستاهاست.

قدرت الله شمیرانی افزود:بهترین راهکار مقابله با آسیب های اجتماعی توجه به ورزش همگانی است.

وی با اشاره به تجهیز ۷۰ روستا به لوازم ورزشی آن را حرکتی بی نظیر عنوان کرد و گفت:رویکرد ما توزیع عادلانه ی لوازم و تجهیزات ورزشی در شهرها و روستاهاست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.