ایلهان عمر نماینده مسلمان کنگره آمریکا به توئیت های توهین آمیز رئیس جمور آمریکا پاسخ داد.

پاسخ نماینده زن و مسلمان کنگره به توئیت نژادپرستانه ترامپ+عکس

به گزارش خبرنگار بین الملل قدس آنلاین، ایلهان عمر عضو سومالیایی‌تبار کنگره آمریکا  به اظهارات نژادپرستانه و توهین آمیز دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا واکنش نشان داد.

روز یکشنبه ترامپ در توئیتی برخی نمایندگان دموکرات کنگره را خطاب قرار داد و نوشت: جالب است می‌بینم زنان «ترقیخواه» حزب دموکرات در کنگره که اصالتاً از کشورهایی دیگر آمده‌اند که دولت‌هایشان فاجعه تام و تمام، بدترین، فاسدترین و بی‌کفایت‌ترین‌ها در سراسر دنیا هستند (البته اگر اصلاً یک حکومت در حال فعالیت داشته باشند). آنها اینک با صدای بلند و خباثت‌آلود به مردم ایالات متحده، بزرگ‌ترین و قدرتمندترین ملت روی زمین می‌گویند که کشورمان چگونه باید اداره شود. آنها چرا برنمی‌گردند تا به بازسازی جاهای کاملاً ورشکسته و جنایت‌آلودی که از آنجا آمده‌اند، کمک کنند.

ایلهان عمر نیز این اظهارات ترامپ را بی‌پاسخ نگذاشت و توئیت کرد: آمریکا تنها کشوری است که ما به عنوان اعضای کنگره به آن سوگند یاد می‌کنیم. به همین دلیل است که ما برای محافظت از آن در برابر بدترین، فاسدترین و نالایق‌ترین رئیس جمهوری که به خود دیده است، مبارزه می‌کنیم.

این نماینده مستقیماً خطاب به رئیس جمهوری آمریکا نوشت: تو به ملی‌گرایی سفیدپوستان دامن می‌زنی زیرا از اینکه افرادی مثل ما در کنگره خدمت کرده و علیه دستور کار آکنده از نفرت تو مبارزه می‌کنند عصبانی هستی.

توئیت‌های تحریک آمیز و چالش برانگیز ترامپ در حالی صورت می گیرند که رئیس جمهوری آمریکا به مبارزه نهایی در نوامبر ۲۰۲۰ می‌اندیشد یعنی زمانی که انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود. او می‌خواهد روز حسابرسی را تبدیل به روز انتقام کند. بنابراین در انتهای توئیت خود نوشت: اگر حزب می‌خواهد از چنین رفتار شرم‌آوری چشم‌پوشی کند پس ما نیز به جلوتر نگاه می‌کنیم و شما را در سال ۲۰۲۰ پای صندوق‌های رأی خواهیم دید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.