تابستان است و جریان گوشی های جدید به شدت کاهش یافته است و به این معنی است که ثبات نسبی در نمودار روند ما وجود دارد و تغییر آنچنانی را در میان گوشی های هوشمند این هفته مشاهده نخواهیم کرد.

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، تابستان است و جریان گوشی های جدید به شدت کاهش یافته است و به این معنی است که ثبات نسبی در نمودار روند ما وجود دارد و تغییر آنچنانی را در میان گوشی های هوشمند این هفته مشاهده نخواهیم کرد.

در این هفته Galaxy A50 سامسونگ یک مدال طلای دیگر می‌گیرد، در حالی که Galaxy A70 و Redi Note 7 Xiaomi  به ترتیب مدال های نقره و برنز را مانند هفته گذشته دریافت می‌کنند.

سپس Redmi K20 Pro، که جایگاه چهارم را پیش از Galaxy A30 به دست می آورد و یک پله صعود را نسبت به هفته گذشته داشته است.

دو گوشی جدید در نمودار این هفته وجود دارد، هر دو گوشی رسما معرفی شده اند ، Huawei Novaya 5i Pro یک گوشی هوشمند دوست داشتنی بوده که قطعا طرفداران و موفقیت های زیادی را نصیب خود می کند و توانسته در رتبه ششم رده بندی در اولین هفته حضور خود قرار بگیرد، نام دیگر گوشی جدید این هفته Realme 3i است، که در جایگاه نهم قرار گرفته است، اما به احتمال زیاد هفته های آینده می‌تواند به رتبه های بالاتر صعود کند.

بین این دو گوشی هوشمند Xiaomi Mi CC9 و Galaxy A20 سامسونگ قرار دارند. هفته گذشته CC9 دومین عضو جدید مجموعه در نمودار بود که سه پله صعود داشته است و CC9e به طور کامل از جدول رده بندی حذف شده است.

رتبه نهایی این نمودار به Xiaomi Mi 9T می رسد، که به وضوح در مسیر نزولی قرار دارد،این گوشی هوشمند در هفته های قبلی در رتبه های پنجم و هفتم بوده است و اگر در هفته آینده از جدول حذف شود، تعجبی نخواهد داشت.

البته عملکرد آن هنوز هم بهتر از سامسونگ گلگسی M40 است که کاملا با CC9e حذف شده است. دو نام جدید همراه با حذف دو گوشی به این معنی است که ما یکی از جدول های متنوع را که با چهار سازنده همراه است داریم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.