Nobody Skiodo تلویزیون های LED HD با قیمت مناسب را در هند راه اندازی کرده است.

"Nobody Skiodo" تلویزیون‌های ۲۴LED اینچ و ۳۲ اینچی HD را عرضه می‌کند+ قیمت و مشخصات

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، Nobody Skiodo تلویزیون های LED HD با قیمت مناسب را در هند راه اندازی کرده است. تلویزیون ها با اندازه های ۲۴ اینچ و ۳۲ اینچی با دو بلندگوی صدای فراگیر ۱۰W ارائه می‌شود، آنها به ترتیب NB۲۴VRI۰۱ و NB۳۲R۰۱ نامیده می‌شوند.

NB Noborn Skiodo NB۲۴VRI۰۱ و NB۳۲R۰۱ HD: مشخصات و ویژگی ها

این تلویزیون‌ها با نمایشگرهای LED که با وضوح ۱،۳۶۶ و ۷۶۸ پیکسلی راه اندازی شده‌اند، نرخ تجدید هر دو تلویزیون ۶۰Hz است و درجه پنل آنها A + است، آن ها همچنین نسبت کنتراست دینامیکی ۷۰۰۰۰۰ را دارند و هر دو تلویزیون با بازی‌های داخلی ساخته شده اند.

تلویزیون ها تقریبا بدون قاب و با دو بلندگوی صدای فراگیر ۱۰W هستند، آنها به یک تک دکمه لمسی مجهز شده‌اند که می‌تواند در دسترسی به چند رسانه‌ای کمک شایانی کنند، تلویزیون ۲۴ اینچی با پشتیبانی از Miracast همراه است که از طریق آن کاربران می‌توانند صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند خود را در دستگاه نمایش دهند، همچنین دارای یک پورت HDMI و دو پورت USB برای اتصال است.

از سوی دیگر، تلویزیون ۳۲ اینچی دارای صفحه نمایش نقطه صفر است که می تواند به طور ناگهانی سر و صدا را از بین ببرد. این تلویزیون یک پورت HDMI، یک پورت USB و یک مدیا پلیر دیجیتال دارد.

ویژگی Eco Smart  زمانی که هیچ کس به تلویزیون نگاه نکند به طور خودکار دستگاه را خاموش می‌کند، گزینه سفارشی نور پس زمینه نیز می‌تواند در صرفه جویی انرژی کمک کند و با وجود اجزای ضد رطوبت، عمر تلویزیون افزایش پیدا می‌کند.

LED Skiodo NB۲۴VRI۰۱ و NB۳۲R۰۱ HD: قیمت و در دسترس بودن

تلویزیون‌های هوشمند ۲۴ اینچ و ۳۲ اینچی اسکودوی Noble در دسترس هستند و برای خرید در Flipkart به ترتیب با قیمت ۶۹۹۷ Rs و Rp ۸،۴۹۹ آماده فروش به کاربران هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.