رسانه‌های محلی گزارش کردند که در حادثه تیراندازی در جشنواره سالانه «سیر» در «گیلروی»(Gilroy) کالیفرنیا، دستکم ۴ نفر از جمله ضارب و یک کودک ۳ ساله جان خود را از دست دادند و ۱۵ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

تیراندازی در کالیفرنیا با ۴ کشته و ۱۵ زخمی/ یک کودک ۳ ساله در میان جان باختگان

به گزارش خبرنگار بین الملل قدس آنلاین، طی یک حادثه تیراندازی در مراسم جشن در «گیلروی»(Gilroy) ایالت «کالیفرنیا» آمریکا دستکم ۴ نفر از جمله ضارب و یک کودک ۳ ساله جان خود را از دست دادند و ۱۵ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

منابع محلی گزارش دادند، در جشنواره محبوب سیر در «گیلروی» که هرسال برگزار می‌شود و خانواده‌ها در آن شرکت می‌کنند، ساعاتی پیش یک حادثه تیراندازی به وقوع پیوست.

به گفته اسکات اسمیت رئیس پلیس منطقه ضارب که فردی سفیدپوست بوده از طریق محوطه پارکینگ خود را به محل رسانده است.

یکی از فروشندگان در جشنواره درباره عامل مسلح این حادثه گفت: «او آماده برای تیراندازی به محل آمد زیرا جلیقه ضدگلوله بر تن داشت و بدون آنکه هدف خاصی داشته باشد به راست و چپ تیراندازی می کرد».

منابع پلیس به شبکه «کی تی وی یو نیوز» اعلام کردند که احتمالاً دو فرد مظنون در این حادثه مشارکت داشتند که یکی از آنها هنوز دستگیر نشده است.

طبق این گزارش، تقریباً ۳ ساعت پس از حادثه اول، صدای گلوله‌هایی در محل شنیده شد و پلیس همچنان در تلاش برای دستگیری یکی از مظنونان این حادثه است.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مرتبط با تیراندازی در سراسر آمریکا منجر می‌شود اما لابی سلاح در این کشور به قدری قدرتمند است که کنگره تاکنون قوانینی را برای محدود کردن حمل سلاح تصویب نکرده است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.