خراسان شمالی- رئیس پلیس راه خراسان شمالی از کشف ۶۲۵ کیسه آرد غیر مجاز به وزن ۲۵ تن در محور "سنخواست- بجنورد" خبر داد.

تریلی حامل ۲۵ تن آرد غیر مجاز به مقصد نرسید

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علیرضا حسین زاده با اعلام جزئیات این خبر گفت: تیم گشت پلیس راه گرمه جاجرم حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه تریلی کشنده حامل بار آرد مشکوک شده که بلافاصله آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به این که ماموران بعد از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن تعداد ۶۲۵ کیسه آرد غیر مجاز به وزن ۲۵ تن را کشف و ضبط کردند، افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر که برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال شد.

حسین زاده با اشاره به اینکه ارزش این مقدار آرد غیر مجاز حدود یک میلیارد ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: راننده خودرو آرد را استان گلستان بارگیری کرده بود و قصد انتقال به شهرستان زاهدان را داشت که با هوشیاری تیم گشت پلیس راه "گرمه- جاجرم" متوقف شد و به مقصد نرسید.

رئیس پلیس راه استان خراسان شمالی گفت: متهم به همراه بار مکشوفه بعد از هماهنگی با مقام قضائی تحویل تعزیرات حکومتی شد.

قاچاقچیان مواد مخدرصنعتی با شلیک پلیس زمین گیر شدند

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از دستگیری ۲ قاچاقچقی مواد مخدر صنعتی و کشف یک کیلو و ۲۰۰ گرم کریستال در عملیات مشترک پلیسی خبر داد.

سردار علیرضا مظاهری با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه افرادی در زمینه حمل و نگهداری مواد مخدر صنعتی و انتقال آن از استان خراسان رضوی به این استان فعالیت دارند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به همراه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی اقدام به ایجاد ایست و بازرسی در محور ورودی شهرستان "چناران" کردند، افزود: در حین کنترل خودروی های عبوری خودروی ۴۰۵ حامل مواد مخدر صنعتی مورد شناسایی قرار گرفت که متهمان نیز به محض مشاهده ماموران از محل متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی در استان با بیان اینکه در نهایت ماموران برای متوقف کردن این خودرو با رعایت قانون بکار گیری سلاح اقدام به شلیک گلوله نمودند، خاطر نشان کرد: نهایتا متهمان وقتی عرصه را بر خود تنگ دیدند خود را تسلیم قانون کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی با بیان اینکه در بازرسی از خودروی متهمان مقدار یک کیلو و ۲۰۰ گرم کریستال که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف و ضبط شد، تصریح کرد: در همین رابطه ۲ نفر متهم نیز دستگیر که بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

دستگیری سارق بدل انداز طلا در اسفراین

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری سارق حرفه ای بدل انداز که در پوشش خریدار با جایگزین کردن طلای تقلبی در طلافروشی های سطح شهرستان اقدام به سرقت می کرد خبر داد.

سرهنگ جاوید مهری با اعلام جزئیات این خبر، گفت: بلافاصله به محض دریافت این خبر توسط ماموران موضوع برای دستگیری این فرد با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس آگاهی ابتدا با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی و همچنین بررسی اظهارات شاکیان و بازبینی دوربین های مداربسته موفق شدند، فرد مورد نظر را شناسایی کنند، افزود: با تلاش کارکنان محل اختفای این فرد شناسایی شد که در نهایت ماموران با هماهنگی مقام قضائی با اعزام به محل مورد نظر موفق شدند در یک اقدام غافلگیرانه سارق را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال نمایند.

این مقام انتظامی ادامه داد: این فرد ابتدا منکر بزه انتسابی خود شده که با مشاهده مستندات مربوطه و همچنین مواجه با شاکیان پرونده به ۲ فقره سرقت سه عدد النگو و دو جفت گوشواره اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با اشاره به اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: پلیس همواره برخورد با مخلان نظم و امنیت را با جدیت در دستور کار خود قرار داده و به هیچ وجه اجازه نخواهد داد تا افرادی بخواهند امنیت و آرامش جامعه را مختل کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.