اپل قصد دارد در سال ۲۰۲۱ یک آیفون را با هر دو ویژگی حسگر اثر انگشت و حسگر چهره ارائه دهد.

آیفون در سال ۲۰۲۱ احتمالاً با اسکن‌کننده اثر انگشت در زیر صفحه نمایش عرضه می‌شود

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین،تحلیلگر مشهور، مینگ چی کو اظهار داشت که اپل در حال کار روی آیفونی است که ممکن است در سال ۲۰۲۱ با حسگر چهره  و نسخه جدید حسگر اثر انگشت خود، هرچند بدون دکمه در زیر صفحه نمایش عرضه شود.

با این کار ، اپل می‌تواند مانند سامسونگ از سنسور اثر انگشت اولتراسونیک کوالکام که در گلکسی S۱۰ هم بود استفاده کند.

مینگ چی کوو فکر می‌کند که احتمالاً اپل از نوعی فناوری کوالکام نیز استفاده خواهد کرد و باید در ماه های آینده بر مشکلات فنی خود غلبه و مسیر آیفون ۲۰۲۱ را با سیستم های بیومتریک دوگانه آماده کند.

مطابق با ۹to۵Mac ، کوو معتقد است اپل می‌خواهد این دو نوع اسکن کننده را در آیفون آتی متحد کند، زیرا دو فناوری بیومتریک توسط اپل با یکدیگر می‌توانند تکمیل شوند.

دقیقاً چگونگی تکمیل این تکنولوژی های مشخص نیست، اما علاوه بر آنلاک کردن آیفون ، هر دو برای تأیید اعتبار پرداخت با استفاده از Apple Pay ، که یکی از بخش‌های مهم تجارت خدمات اپل است، مورد استفاده قرار می گیرند.

موانع فعلی برای طراحی یک اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش شامل مصرف باتری ، اندازه منطقه سنجش ، ضخامت ماژول سنجش و کارایی فرایند لمینیت است.

اپل حق ثبت اختراع برای اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه را دریافت کرده است که به کاربران امکان می‌دهد با لمس کردن آن نقطه در صفحه نمایش ، قفل آیفون را باز کنند.

این حق ثبت اختراع ، یک سیستم تصویربرداری صوتی را پوشش می‌دهد که از امواج در زیر نمایشگر آیفون استفاده می‌کند تا اثر انگشت را که روی صفحه نمایش داده می شود ، اسکن کند.

به نظر می رسید اپل هنگام لمس دکمه اصلی برای طراحی صفحه نمایش بزرگتر درTouch ID ،iPhone X ۲۰۱۷  را رها کرده است اما باید ببینیم در آینده اپل چه اتفاقاتی می‌افتد.

ضمن اینکه کوو حدس می زند که اگر اپل بیومتریک را به اپل واچ بیاورد ، احتمال دارد از یک سنسور زیر نمایشگر Face ID نیز استفاده کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.