اهواز- معاون امور هماهنگی های اقتصادی استانداری خوزستان گفت: رفع موانع صادرات را در بر نامه داریم و آرامش بازار با توجه به شرایط موجود هم از اهم برنامه هاست.

آرامش بازار با توجه به شرایط موجود از اهم برنامه هاست

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ سید نوراله حسن زاده معاون امور هماهنگی های اقتصادی استانداری خوزستان، جانشین ستاد برگزاری هفته دولت با تبریک هفته دولت در افتتاحیه نمایشگاه هفته دولت و دومین نمایشگاه تخصصی کارآفرینی و اشتغال که شامگاه ۶ شهریوربرگزار شد، درباره فرصت هایی که برای سرمایه گذاری در راه توسعه استان وجود دارد گفت: با اتفاقاتی که در استان می افتد امکان استفاده از این ظرفیت ها وجود ندارد، بنابراین برای رفع مشکلات کارگروه های متعددی با کمک استاندار و معاونین برگزار می شود که تابع مقرراتی اند که در دولت برقرار است.
حسن زاده گفت: در حوزه اقتصادی ۵ محور تخصصی صنعت، معدن تجارت، کشاورزی و گردشگری داریم که با توجه به کمبود ها سعی کردیم طرح هایی که ثروت درپی دارد اهمیت بیشتری قائل باشیم و از ظرفیت استفاده کنیم.

وی گفت: حفظ اشتعال موجود هدف دیگری در حوزه ما با استفاده از پتانسیل ها و توانمندی ها موجود بود و اظهار کرد: در این راه سعی است تکمیل طرح هایی که پیشرفت ۶۰ درصدی دارند را به ثمر می رسانیم.

جانشین ستاد برگزاری هفته دولت ادامه داد: تا کنون برای برگزاری نمایشگاه هفته دولت ۱۵ تا جلسه هماهنگی داشته ایم، نمایشگاه با ۲ هزار ۴۰۰ متراژ، با حضور ۱۷ فرماندار ، ۳۰ سازمان در حوزه های صنعتی، خدمات و گردشگردی افتتاح می شود.

حسن زاده با اشاره به اینکه  پی گیری طرح های اقتصاد مقاومتی و تکمیل طرحهای بیش از 60 درصد جز اولویت هاست، گفت: رفع موانع صادرات را نیز در بر نامه داریم.آرامش بازار با توجه به شرایط موجود هم از اهم برنامه هاست.

جانشین ستاد برگزاری هفته دولت تصریح کرد: یکی از اولویت ها در حوزه کشاورزی ساخت چهار کارخانه چغندر قند و در بخش زیرساخت ها ساخت آزادراه است، همچنین هدف، حفظ اشتغال موجود است . تا کنون بیشتر در حوزه کشاورزی و صنعت سرمایه گذاری شده است.

وی با اشاره به دیگر اولویت ها در بخش اقتصادی استان، خاطر نشان کرد: تکمیل طرحهای با بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی، پیگیری تصویب طرحهای اقتصاد مقاومتی، رفع موانع صادرات، ایجاد آرامش در بازار با توجه به شرایط اقتصادی فعلی از اولویت ما است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.