یکی از عاملان اصلی فروش موادمخدر صنعتی در حاشیه شهر مشهد که تحت تعقیب عوامل ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت مسلم(ع) بود، سرانجام با ۲۰ میلیون تومان پول نقد و مقداری ماده مخدر صنعتی دستگیر شد.

دستگیری خرده‌فروش مواد با ۲۰ میلیون پول نقد

چندی پیش به واسطه ارائه گزارش‌های متعدد و گلایه‌های مردمی ساکنان شهرک شهید رجایی به معاونت اطلاعات سپاه ناحیه حضرت مسلم(ع)، مبنی بر فعالیت گسترده فردی جوان در امر فروش مواد مخدر صنعتی در منطقه، سرهنگ پاسدارکوکبی، فرمانده ناحیه مقاومت، دستورات ویژه‌ای برای دستگیری فرد مذکور صادر کرد. با حضور عوامل سپاه در حاشیه شهر و کنترل چند ساعته نامحسوس چندین محور، سرانجام عامل گسترش اعتیاد در بین خانواده‌ها در حالی شناسایی شد که ترک نشین موتورسیکلت او یک زن بود.

بر همین اساس موضوع به سرعت به اطلاع جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد رسید و دستور دستگیری متهم توسط قاضی دشتی فدکی صادر شد. از سوی دیگر نیروهای معاونت اطلاعات سپاه ناحیه حضرت مسلم(ع) قبل از دستگیری متهم برای آنکه پی ببرند نقش زن ترک‌نشین  در ماجرا چیست؟ مدتی آن‌ها را تعقیب کردند که در ادامه  مشخص شد زن نیز در امر فروش موادمخدر با متهم اصلی پرونده همراهی می‌کند.

پس از آن آپاچی سوارها که یک کوله پشتی نیز همراه خود داشتند، به محاصره درآمده و دستگیر شدند. در ادامه مشخص شد که خرده‌فروش حرفه‌ای برای پوشش اقدامات مجرمانه، همسرش را با خود همراه کرده بود. کوله‌پشتی همراه متهمان مورد بازرسی قرار گرفت که در پی آن حدود ۲۰ میلیون تومان وجه نقد که به احتمال قوی از فروش موادمخدر صنعتی بدست آمده باشد، به همراه حدود ۱۰۰ گرم ماده مخدر شیشه  کشف شد. تحقیقات از سوی نیروهای سپاه مشهد برای دستگیری دیگر سرشاخه‌ها همچنان در دستور کار قرار دارد.

منبع: روزنامه قدس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.