مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵۴ هزار تن شکر سفید در قالب طرح تنظیم بازار در سطح این استان توزیع شده است.

۵۴ هزار تن شکر تنظیم بازاری در خراسان رضوی توزیع شد

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا نوری  افزود: همچنین در این مدت ۲۰۹ هزار و ۱۸۰ تن شکر خام به چهار کارخانه قند در خراسان رضوی تحویل داده شد.   

وی در ادامه به اشتغالزایی ایجاد شده از این طریق در کارخانه های قند خراسان رضوی اشاره و بیان کرد: فرایند صنعتی استحصال شکر سفید از شکر خام در کارخانه های این استان برای ۸۰۰ نفر ایجاد اشتغال کرد.  

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به بهای این کالا در سطح بازار، توزیع شکر تنظیم بازار با هدف مهار و کاهش قیمت آن صورت می گیرد.  

وی گفت: شکر به نرخ دولتی در سطح کلانشهر مشهد در فروشگاههای زنجیره ای، شرکتهای تعاونی و فروشگاههای بزرگ توزیع می شود. شکر با نرخ تنظیم بازار در شهرستانها نیز از طریق فروشگاهها و صنوف به مردم ارائه می شود.

نوری به افزایش مصرف شکر در ماههای محرم و صفر اشاره و بیان کرد: در طول این ایام ۱۴۱ تن شکر به هیاتهای عزاداری در خراسان رضوی اختصاص یافت. هیاتهای متقاضی می توانند با دریافت معرفینامه سازمان صنعت، معدن و تجارت به اداره کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی مراجعه و شکر مورد نیاز خود را با نرخ دولتی دریافت کنند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.