شهرکرد - گروه جهادی و تبلیغی«بلاغ المبین» به مدت ۸ روز با ۱۱۰ نفر در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته بازفت چهارمحال و بختیاری فعال شده است.

اعزام گروه جهادی طلاب به مناطق محروم چهار محال و بختیاری

به گزارش قدس آنلاین؛ مسئول مووسسه جهادی تبلیغی بلاغ المبین  گفت: این موسسه متشکل از جمعی از طلاب استان قم و تهران است که از سال ۱۳۸۳ در منطقه بازفت و اندیکا مشغول به فعالیت تبلیغی و جهادی هستند.

حجت الاسلام حسن مرادی افزود: این اعضا در مناسبت های مختلفی همچون ماه محرم، صفر و ایام فاطمیه در مناطق محرم حاضر می شوند و  اقدامات فرهنگی، تبلیغی و جهادی را برای مردم ان منطقه انجام می دهند.

وی ادامه داد: این سفر پنجاهمین سفر این گروه تبلیغی ، جهادی به استان چهارمحال و بختیاری است و اعضای شرکت کننده در این اردوی جهادی ۱۱۰ نفر هستند که در طول ۱۰ روز ماه محرم مشغول به فعالیت هستند.

وی فعالیت های انجام شده توسط این گروه تبلیغی ، جهادی را تعمیر و رنگ آمیزی سه مدرسه ۶ کلاسه توسط طلاب پایه های ۱ و ۲ ، برگزاری مراسم روضه و سخنرانی در ۶۰ روستای محروم، راه اندازی ایستگاه صلواتی در دو نقطه از منطقه ، فعالیت های محیط زیستی در تفرجگاه های منطقه بازفت و گردنه چری دانست.

به گفته وی، یک گروه سرود و یک گروه تعزیه خوانی  نیز در جمع این گروه حضور دارند که در نقاط مختلف به اجرای برنامه می پردازند.

مرادی ادامه داد:در این گروه جهادی طلابی هستند که در مناطق عشایری و با حاضر شدن در میان سیاه چادر ها اقدام به اجرای برنامه روضه خوانی، سخنرانی و بیان احکام شرعی و مساله می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.