طیبه سیاوشی گفت: اینکه از بین ۱۷ نماینده زن در مجلس، فقط دو، سه نماینده زن یک موضوع را پیگیری کنند یا از ۳۰ نماینده تهران تنها دو، سه نفر موضوعی را پیگیری کنند، فایده‌ای ندارد

رفتار توهین آمیز مردان اصلاح‌طلب با یک نماینده زن +جزئیات

قدس آنلاین: طیبه سیاوشی از نمایندگان زن اصلاح طلب طی یادداشتی از توهین مردان اصلاح طلب به خود نوشته است.

این نماینده زن اصلاح طلب همچنین پشت‌پرده‌های از واقعیات نگاه اصلاح طلبان درباره ورود زنان به ورزشگاه نوشته و گفته است که مردان اصلاح طلب نه تنها همراهی نداشته اند بلکه به او توهین هم کردند. جالب آنکه او تاکید کرده که نمایندگان زن اصلاح طلب نیز در مجلس همراهی با او در این زمینه نداشته اند.

وی در این یادداشت نوشته است: «در مورد همین بحث ورود زنان به ورزشگاه‌ها، ما این مطالبه را از ۳ سال پیش پیگیری کرده‌ایم. شخصا به عنوان رییس کمیته ورزش و زنان کمیسیون فرهنگی مجلس، درگیر این مساله بودم و دایم با این موضوع سر و کار داشتم. خودم برای دیدن بازی‌ها می‌رفتم و حتی عده‌ای را برای دیدن بازی‌ها معرفی می‌کردم. اما همین اتفاقی که ما در این ۳ سال برای آن تلاش کردیم، ازسوی اصلاح‌طلبان و نمایندگان مرد اصلاح‌طلب حداقلی دیده می‌شد. گاهی به شکل توهین‌آمیزی به من می‌گفتند که این مطالبه است که شما پیگیری می‌کنید؟ این همه معضل در جامعه وجود دارد. عدم همراهی و اینکه فقط یک نفر بخواهد موضوعی را پیگیری کند، موجب می‌شود به نتیجه لازم نرسیم. اینکه از بین ۱۷ نماینده زن در مجلس، فقط دو، سه نماینده زن یک موضوع را پیگیری کنند یا از ۳۰ نماینده تهران تنها دو، سه نفر موضوعی را پیگیری کنند، فایده‌ای ندارد.»

سیاوشی تصریح کرده است: «ما با این عدم همراهی به‌ویژه در حوزه مسائل زنان مواجه هستیم. البته مواردی هم بوده که نمایندگان دیگر هم خیلی همراهی کرده‌اند اما در مواردی همچون حضور زنان در ورزشگاه که در حال حاضر ۳ سال است، پیگیر هستیم، کسی همراهی نکرد و حالا که این اتفاق دردناک و سخت اتفاق افتاده، همه به یاد موضوع افتاده و ورود می‌کنند. البته همین حالا هم برخی اصلا نه صحبتی می‌کنند در این باره و نه همراهی.»

این نماینده اصلاح طلب در ادامه اعتراف کرده نمایندگان اصلاح طلب و حامی دولت در مجلس پیگیر مطالبات مردم نیستند و نوشته است: «بحث این است که به غیر از آن مواردی که عدم همراهی وجود داشته، مواردی هم بوده که ما مطالبات را نادیده گرفتیم و تا زمانی که به وضعیت بحرانی نرسیده، آن را پیگیری نکرده‌ایم. گروهی در مجلس که به عنوان فراکسیون امید، یا گروهی به عنوان فراکسیون مستقلین که حامیان دولت هستند، می‌توانند مطالبات مردم را که در چارچوب منافع کشور هم تعریف شده، پیگیری کنند. معتقدم که این مطالبات مردم را باید شنید و تا آن جایی که ممکن است، با اصلاح قانون یا تغییر شکل نظارتی و اجرایی، مورد رسیدگی قرار داد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.