همدان- رئیس شورای شهر همدان با تأکید بر ایمن سازی بازار تاریخی شهر، گفت: مدیریت‌شهری با تمام توان در این زمینه صرفاً به منظور رفع مشکلات ایمنی بازار، مساعدت‌های لازم را در نظر خواهند گرفت.

همت مدیریت‌شهری برای رفع مشکلات ایمنی بازار

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان؛ کامران گردان در چهل‌ودومین صحن شورا با حضور رئیس و اعضای اتاق اصناف، اظهار کرد: به طور قطع برای رفع اختلاف‌های ارگان‎های دولتی به‎منظور برطرف کردن مشکلات بازار با محوریت معاونت عمرانی استانداری، درخواست نشست هم‌اندیشی خواهیم داد تا با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان، مدیران شرکت‌های خدمات‌رسان و... معضلات بازار تاریخی شهر همدان، حل شود.

گردان همچنین با اشاره به تبادل تفاهم‌نامه همکاری مشترک اتاق اصناف و شهرداری همدان، اعلام کرد: آورده این همکاری مشترک به تحقق حدود ۱۱۰ درصد عوارض کسب و پیشه شهرداری ختم شده است که امیدواریم این روند ادامه یابد.

وی در ادامه بر لزوم کاهش فرآیند زمانی صدور پروانه‌های ساختمانی به‌منظور جلوگیری از سرگردانی و بلاتکلیفی شهروندان، تاکید کرد و گفت: برای رفع این مشکل، تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم؛ هرچند به ایده‌آل مدنظر نرسیده‌ایم؛ اما تا حدودی شرایط بهبود یافته است.

گردان افزود: بخشی از صدور پروانه به نظام مهندسی بازمی‌گردد که انتظار می‌رود این مجموعه در پاسخ به موارد مربوطه، سرعت عمل بیشتری نشان دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.