همدان _شهردار همدان گفت: کشورهایی که در مسیر راه ابریشم قراردارند دارای ظرفیت‌های بسیاری برای انجام کارهای بزرگ و پیوند در حوزه‌های اقتصادی فرهنگی هستند.

کشورهای راه ابریشم ظرفیت های بسیاری برای انجام کارهای بزرگ دارند
به گزارش قدس آنلاین ، عباس صوفی شهر دار همدان صبح یکشنبه در آیین اختتامیه نشست‌های اجلاس جهانی راه ابریشم در همدان با قدردانی از حضور پژوهشگران در این اجلاس گفت: نشست‌های جهانی راه ابریشم که در آن به موضوعات مختلف اقتصادی، گردشگری، تبادلات فرهنگی و دینی پرداخته شد نشان داد کشورهایی که در مسیر راه ابریشم قراردارند دارای ظرفیت های بسیاری برای پیوند در حوزه‌های اقتصادی فرهنگی و دینی هستند.
صوفی با ابراز خرسندی نسبت به میزبانی همدان از اجلاس جهانی راه ابریشم اظهار امیدواری کرد: روزی کشورهای واقع در مسیر جاده ابریشم یک سازمان متشکل و بزرگ را با اهداف بزرگ تشکیل دهند.
وی با بیان اینکه همدان به عنوان یکی از شهرهای مدعی قرار داشتن در مسیر جاده ابریشم و شهری اثرگذار در این جاده مطرح است، گفت: امیدواریم این سازمان همدان و ظرفیت‌های آن را به دنیا بشناساند و همچنان یکی از فعالان در مسیر جاده ابریشم باشیم.
شهردار همدان خطاب به میهمانان اجلاس با بیان اینکه امیدوارم شما در کنار حوزه کاری خود موضوع مسیر جاده ابریشم و فعالیت کشورهای مسیر جاده ابریشم را جدی ببینید، گفت: معرف شهر همدان در کشورهای خود باشید و همدان را به هموطنان خود معرفی کنید.
معاون امورعمرانی استانداری همدان نیز ضمن تشکر از حضور مهمانان اجلاس از کشورهای  متعدد بیان کرد: تعاملات بین فرهنگی می‌تواند به ایجاد  ثروت، اشتغال و ارتقای عدالت اجتماعی کمک کند.
محمودرضا عراقی گفت : همه چیز را همگان دانند بدین‌سان زمانی که همگان در تعامل باشند می‌توانند از این مسیر به رشد و ارتقا برسند.
وی در تشریح این موضوع گفت: در مسیر جاده ابریشم مطمئنا ویژگی تعامل همگان برای رسیدن به ارتقا مدنظر بوده است.
عراقی با تاکید بر اینکه شهرداری همدان حداکثر تلاش خود را برای میزبانی این رویداد داشته است، افزود: امید است که این تعاملات منجر به سفرهای بعدی شما به همدان شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.