اصفهان-مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استان اصفهان از اعزام دست کم ۱۰ هزار تبعه و مهاجر خارجی ساکن این خطه به مراسم اربعین حسینی (ع) در کشور عراق خبر داد.

۱۰ هزار تبعه خارجی از اصفهان عازم عتبات عالیات می شوند

به گزارش قدس آنلاین؛ مهدی سلیمانی گفت: تاکنون حدود سه‌ هزار و ۵۰۰ نفر از اتباع و مهاجران خارجی مقیم اصفهان برای اعزام به کربلا ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۸۸ درصد شیعه و ۱۲ درصد اهل تسنن  و شامل طلاب، دانشجویان، اتباع افغانستان و عراقی‌های بدون گذرنامه هستند.

مدیرکل اموراتباع و مهاجرین خارجی استان اصفهان با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۲۰ تبعه عراقی بدون گذرنامه عراقی از استان اصفهان راهی مراسم اربعین شدند،گفت : برابر با ابلاغ وزارت کشور به صورت مستقیم از طریق اداره امور اتباع و مهاجران خارجی و با همکاری اداره کل اطلاعات و نیروی انتظامی فرایند ثبت‌نام این افراد انجام می‌شود.

وی ادامه داد: حدود ۶۰۰ نفر از طلاب جامعه المصطفی نیز به جمع اتباع و مهاجران اعزامی از اصفهان افزوده می‌شوند که از ۱۵ کشور جهان در استان حضور دارند.

سلیمانی تصریح کرد: پیش‌بینی تامین خودروی حمل‌ونقل این اتباع و مهاجران توسط اداره امور اتباع و مهاجران خارجی انجام می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.