تولید کننده تلفن‌های هوشمند LG در کره جنوبی در اوایل سال جاری LG G۸s ThinQ را در MWC معرفی کرده بود.

ویژگی حرکت هوایی"LG G۸s" چیست؟ / آشنایی با مشخصات یک گوشی با پنج دوربین+عکس

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، تولید کننده تلفن های هوشمند LG در کره جنوبی در اوایل سال جاری LG G۸s ThinQ را در MWC معرفی کرده بود، این شرکت در حال حاضر عرضه اولین نسخه این گوشی هوشمند را در هند آغاز کرده است، LG G۸s ThinQ با مشخصات و ویژگی‌های برتر ارائه می‌شود. بیایید نگاهی به این دستگاه بیندازیم:

صفحه نمایش و طراحی:

در بخش جلو ، LG G۸s ThinQ یک صفحه نمایش ۶.۲ اینچی با وضوح کامل صفحه نمایش HD + و یک صفحه نمایش OLED را دارد. در قسمت بالا یک شکاف پهن و یک حاشیه جزئی وجود دارد، از نظر طراحی هوشمند ، این تلفن هوشمند سازگار با درجه نظامی MIL-STD ۸۱۰G است و همچنین دارای IP۶۸ برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار است.

در پنل پشتی ، یک دوربین نصب شده به صورت افقی وجود دارد که در مرکز قرار گرفته است که اسکنر اثر انگشت در زیر آن قرار دارد، این دستگاه همچنین از دکمه اختصاصی Google Assistant در سمت راست برخوردار است و از LG G۸s ThinQ در رنگ Mirror Black استفاده می شود.

دوربین و صدا:

در بخش عکاسی ، LG G۸s ThinQ در کل پنج دوربین دارد، یک دوربین پشتی سه گانه وجود دارد که از لنزهای تله فوتو با کیفیت ۱۳ مگاپیکسلی عریض ، ۱۲ مگاپیکسلی استاندارد و ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو استفاده شده است. در جلو ، این گوشی به یک سنسور ۸ مگاپیکسلی همراه با دوربین ToF ‘Z مجهز شده است و دوربین Z از امکاناتی مانند پرتره و نورافکن پشتیبانی می کند.

ال جی می گوید به دستگاه کمک می کند تا فاصله بین سوژه و دوربین را محاسبه کند تا جلوه ای واقعی از بوکه را ارائه دهد. دوربین جلو نیز از ویژگی‌های باز کردن چهره سه بعدی برای امنیت بیشتر بهره می برد، ویژگی Hand ID از قابلیت دوربین Z و سنسورهای مادون قرمز برای باز کردن قفل تلفن در هنگام قرار گرفتن کاربر در جلوی دوربین جلو استفاده می‌کند. در بخش ویدئو ، G۸s ThinQ به همراه فیلمبرداری عمق ویدیو و دوربین ثابت برای فیلمبرداری از فیلم‌های بدون تاری با جلوه بوکه ارائه می‌شود.

از نظر صدا ، LG G۸s ThinQ به بلندگوهای استریو به همراه جک ۳.۵ میلی متر هدفون و DAC مجهز شده است.

سخت افزار ، باتری و سیستم عامل:

در داخل گوشی هوشمند، LG G۸s ThinQ دارای چیپست پرچمدار Snapdragon ۸۵۵ و رم ۶ گیگابایتی است و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی را در اختیار شما قرار می دهد. G۸s ThinQ با پشتیبانی از Quick Charge ۳.۰ توان خود را از باتری ۳.۵۵۰ میلی آمپر ساعتی به دست می آورد و این تلفن هوشمند دارای سیستم عامل Android ۹.۰ Pie است. نکته جالب در این گوشی هوشمند این است که یک ویژگی کنترل ژست به نام "حرکت هوایی" وجود دارد که به کاربران امکان برقراری ارتباط با تلفن را می دهد بدون اینکه آن را لمس کنند.

در اتصالات ، LG G۸s ThinQ دارای پورت Wi-Fi ، Bluetooth v۵ ، NFC و USB-C است.

قیمت گذاری و در دسترس بودن:

LG G۸s ThinQ در هند با ۳۶،۹۹۰ روپیه قیمت گذاری شده است، این تلفن هوشمند از ۲۹ سپتامبر در هند و مدتی بعد در بازارهای جهانی عرضه می شود، در این بازه قیمتی ، این دستگاه در برابر OnePlus ۷T ، ASUS ۶Z و OPPO Reno ۲ به رقابت خواهد پرداخت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.