OneDrive سرویس ذخیره سازی فضای Cloud مایکروسافت است که با Office ادغام می‌شود تا کاربران بتوانند به اسناد Word، Excel و Powerpoint دسترسی پیدا کنند.

"Onedrive" برای "macOS" هم از هماهنگ سازی دیفرانسیل پشتیبانی می‌کند

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، کاربران می‌توانند به طور همزمان اسناد آفیس را ویرایش کنند همچنین همان اسناد را در مرورگر هم می‌توانند ویرایش کنند و پوشه‌ها را ایجاد و به اشتراک بگذارند.

همگام سازی دیفرانسیل فرآیند هماهنگ سازی فایل ها را با همگام سازی تنها با بخش هایی از فایل های بزرگ که تغییر کرده اند، به جای تمام فایل همگام سازی می‌کند. قبل از این، OneDrive همگام سازی دیفرانسیل برای فایل‌های Office 2016 را پشتیبانی می کرد.

در اوایل سال گذشته، گزارش داده شد که مایکروسافت هماهنگ سازی دیفرانسیل را به تمام انواع فایل‌های ذخیره شده در OneDrive و SharePoint ارائه می‌دهد. این موضوع در کنفرانس Sharepoint سال جاری نیز مطرح شد، که مایکروسافت نوآوری های جدید خود را که برای اتصال بهتر کاربران به فایل های خود در مایکروسافت 365 از هر دستگاه طراحی شده بود، اعلام کرد.

یک توئیت از یان زو تایید کرد که این ویژگی در حال حاضر راه خود را به macOS رسانده است.

متن توییت:

OneDrive ویرایش هایی را که در فایل انجام شده است همگام سازی می‌کند که زمان و پهنای باند شما را ذخیره می‌کند.

همراه با بهبود عملکرد و رفع اشکالات، با افتخار اعلام می کنیم که OneDrive هم اکنون از همگام سازی دیفرانسیل پشتیبانی می‌کند.

OneDrive تغییرات خود را برای صرفه جویی در وقت و پول شما انجام می‌دهد و تنها نتیجه منطقی OneDrive موجب صرفه جویی در هزینه شما می‌شود.

این ویژگی برای OneDrive شخصی شما مفید است و بعد از آن در سال جاری برای Business OneDrive و SharePoint نیز در دسترس خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.