فرمانده قرارگاه منطقه ای نیروی زمینی ارتش در شمال شرق کشور شهادت طلبی و ولایتمداری را از جمله نشانه‌های معنویت محوری ارتش جمهوری اسلامی بیان و اظهار کرد: کمک به مردم به هنگام سیل و زلزله و استکبارستیزی از دیگر ویژگی‌های نیروهای ارتشی است.

شهادت طلبی و ولایتمداری از جمله نشانه‌های معنویت محوری ارتش است

به گزارش قدس آنلاین، امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، گفت: تجهیزات و امکانات نظامی در همه ارتش‌ها اهمیت بسیاری دارد و در ارتش جمهوری اسلامی ایران علاوه بر اینها معنویت نیز ارزش و جایگاه والایی برخوردار است که این نیرو را بر دیگر ارتش‌های جهان برتری می دهد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای نیروی زمینی ارتش در شمال شرق کشور با بیان اینکه ارتش به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران از نظر تسلیحات و تجهیزات در بالاترین جایگاه و از نظر معنوی نیز در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد، ارتش ایران در نظام طاغوت را نیرویی وابسته به غرب توصیف کرد.

وی متذکر شد: این نیرو امروز از نظر ساخت مدرن‌ترین تسلیحات، مستقل است و از نظر انسانی نیروهایی متدین و مکتبی دارد.

امیر آذریان شهادت طلبی و ولایتمداری را از جمله نشانه‌های معنویت محوری ارتش جمهوری اسلامی بیان و اظهار کرد: کمک به مردم به هنگام سیل و زلزله و استکبارستیزی از دیگر ویژگی‌های نیروهای ارتشی است.
وی تاکید کرد: در مقابل همه کسانی که در برابر جمهوری اسلامی ایران صف آرایی می‌کنند محکم و با اقتدار ایستاده‌ایم و اجازه تعرض به دشمنان نمی‌دهیم.

فرمانده قرارگاه منطقه ای نیروی زمینی ارتش در شمال شرق کشور با تاکید بر اصل ولایت، تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران فدای مردم و فدایی و گوش به فرمان ولایت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.