مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی از از حضور مددجویان تحت حمایت این استان در پیاده‌روی اربعین حسینی خبر داد و گفت: این مددجویان با مشارکت خیران و نیکوکاران به عتبات عالیات مشرف شدند.

حضور مددجویان خراسان رضوی در پیاده روی عظیم اربعین حسینی

به گزارش قدس آنلاین، حبیب الله آسوده با بیان اینکه یکی از برنامه‌های کاری وفرهنگی این نهاد، اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی است، افزود: اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی موجب تقویت روحیه معنوی، ارتقا باورهای دینی و آشنایی آن‌ها با سیره ائمه اطهار(ع) می‌شود. همچنین رشد و تقویت فرهنگ عاشورایی در بین مددجویان، از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد در جهت توانمندسازی فرهنگی و فکری آنان است.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان رضوی به همکاری خیران و مشارکت‌های مردمی در اجرای طرح شوق زیارت اشاره و خاطرنشان کرد: خیرانی که شرایط مالی مناسب دارند اما توانایی حضور در این سفرها را ندارند می‌توانند با استفاده از طرح زیارت نیابتی یکی از مددجویان را به کربلا بفرستند و در این حرکت عظیم سهیم باشند.

وی با تأکید بر اینکه کمیته امداد برنامه‌ ای برای اعزام گروهی و کاروانی ندارد گفت: مددجویان تحت حمایت به‌صورت انفرادی با دریافت گذرنامه و ثبت‌نام در سامانه سماح مشمول دریافت کمک‌هزینه زیارتی می‌شوند.

 آسوده تأکید کرد: بخشی از اعتبارات زیارت اربعین از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیران تأمین‌شده است.

وی در مورد نحوه مشارکت خیران در تأمین کمک‌هزینه سفر زیارتی مددجویان نیز گفت: علاقه‌مندان به مشارکت در این کار خیر می‌توانند به سایت http://www.shogheziarat.ir/ مراجعه کرده و یا با شماره‌گیری #۰۵۱*۸۸۷۷* به‌صورت مستقیم وجوه خود را واریز کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.