کارشناس اداره هواشناسی خراسان رضوی گفت: در هفته آینده، از شنبه تا سه‌شنبه به صورت متناوب انتظار بارندگی در محورهای مختلف خراسان پیش‌بینی می‌شود.

باران در انتظار ورودی‌های مشهد/زائران لباس گرم به همراه داشته باشند

به گزارش قدس آنلاین، یحیی قائنی‌پور اظهار کرد: در روزهای پنج‌شنبه و جمعه، احتمال بارش در سطح استان پایین است،  اما با شروع هفته آینده، بارش گسترده‌ای در سطح استان آغاز می‌شود.

وی افزود: امروز انتظار داریم بارش‌هایی به شکل رگبار پراکنده در شهرهای واقع در شمال استان، مخصوصاً نواحی شمال غرب داشته باشیم.

قائنی‌پور بیان کرد: در روزهای پنج‌شنبه و جمعه، احتمال بارش کم است، اما با شروع هفته آینده و در روز شنبه ضمن افزایش ابرناکی، شاهد بارش گسترده در سطح استان باشیم. به صورت متناوب تا سه شنبه هفته آینده در اکثر نقاط استان بارندگی رخ خواهد داد و در برخی از نقاط این بارش‌ها توام با رعد و برق خواهد بود. دما در طی این مدت تغییرات محسوس و قابل مشاهده‌ای نخواهد داشت.

کارشناس اداره هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته، فریمان و نیشابور با دمای ۳ درجه خنک‌ترین نقاط استان و سرخس با دمای ۲۷ درجه گرم‌ترین شهر استان بودند. پیش‌بینی می‌کنیم که امروز گرم‌ترین دمای مشهد ۲۱ درجه باشد، حداقل دمای مشهد در شب به ۸ درجه برسد و فردا حداکثر دمای مشهد ۲۰ درجه خواهد بود.

وی تاکید کرد: از آن‌جایی که کاروان‌های زیارتی در راه مشهد هستند توجه کنند که حتماً لباس گرم و پوشاک مناسب به همراه داشته باشند، زیرا از شنبه باید منتظر بارندگی در محورهای مختلف استان باشیم.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.