بازیگر مجموعه تلویزیونی «ستایش» گفت: یکی از بازخوردهای عجیبی گرفتم که در این سریال گرفتم این بود که انگار که من مهدی مظفری هستم و سر دو راهی قرار گرفته‌ام و می‌خواهند مرا راهنمایی کنند که چه کنم.

احتمال ساخته شدن «ستایش۴»

قدس آنلاین: برنامه «سلام صبح بخیر» امروز میزبان شهرام پوراسد بازیگر نقش مهدی مظفری در سریال «ستایش» بود.

پوراسد در ابتدا گفت: رشته تحصیلی من کارگردانی و بازیگری بود و در هر دو رشته هم کار کردم. اما بعدها معماری خواندم و حالا آرشیتکت هستم. 

وی افزود: نمی‌خواستم از نظر مالی به سینما و تلویزیون وابسته باشم و برای همین در رشته دیگری هم خودم را به چالش کشیدم.

این بازیگر ادامه داد: ۲۸، ۲۹ سال است که در زمینه هنر کار می کنم اما کمتر از تعداد سالها کار داشته‌ام و دوست داشته‌ام به شعور مخاطب احترام بگذارم و فیلمنامه‌های زیادی به من پیشنهاد شده که نپذیرفته‌ام.

بازیگر نقش مهدی مظهری یادآور شد: من شخصا شخصیت احساسی دارم و شباهت‌های این کاراکتر با من به ایفای نقش کمک می‌کرد. عشق برایم خیلی مهم است. احترام به بزرگترها و پیشکسوتان هم برایم از ارزش بالایی برخوردار است و بودن این نکات در فیلمنامه برایم ارزشمند بود.

پوراسد درباره آشنایی با همسرش و تعداد فرزندانش نیز گفت: رشته همسر من ارتباطی با من نداشت اما همیشه با من همراه بوده و عشق و محبت و احساس در زندگی ما خیلی بارز است. تنها چیزی که برای بازیگرها بسته می ماند خانواده هایشان است و من هم دلم می خواهد این موضوع بسته بماند.

وی درباره بازخوردهای سریال اظهار کرد: خداراشکر بازخوردهای خوبی گرفته ام. وقتی کار می کردیم فکر می کردم شاید وارد شدن به زندگی ستایش بعد از سه فصل برای مردم قابل پذیرش نباشد. اما اینگونه نبود و خیلی همه لطف دارند و بازخورد بدی تا به حال نگرفته ام.

این بازیگر درباره بازتاب‌های حضورش در سریال توضیح داد: بازخوردهای عجیبی گرفتم انگار که من مهدی مظفری هستم و سر دو راهی قرار گرفته‌ام و می‌خواهند مرا راهنمایی کنند که چه کنم. با کودکی برخورد کردم که گریه می کرد چرا من تصادف کرده ام! هرچه هم به او می گفتم من که سالم کنارت ایستاده ام باز گریه می کرد!

پوراسد درباره همکاری با سعید سلطانی گفت: سلطانی کارگردانی ایرانیزه و اخلاق مداری است. تعریف او را خیلی شنیده بودم و با هم گپ و گفت داشتیم اما کار نکرده بودیم و خیلی از این اتفاق خوشحالم.
وی یادآور شد: چند قسمت از ستایش یک را دیده بودم اما دو را ندیدم بودم. خلاصه فیلمنامه این دو فصل را خواندم و بعد به فصل سه پیوستم.

این بازیگر در خصوص اضافه شدن به جمعی که سالها است در کنار یکدیگر کار کرده اند، تصریح کرد: حضور در این سریال برایم چالش بود و فکر می کردم همه با هم صمیمی هستند و حالا من مثل یک مهمان ناخوانده اضافه شده ام. اما آنقدر فضا شبیه خانواده بود که انگار وارد خانواده ام شده ام.

پوراسد درباره پیشنهادات جدیدش نیز بیان کرد: پیشنهاد دارم اما همچنان به خودم قول داده‌ام گزیده کار باشم!

وی در پاسخ به اینکه توطئه علیه حشمت فردوس به کجا می رسد، گفت: حق بدهید که نمی توانم چیزی در این باره بگویم ولی قدری صبوری کنید می‌فهمید.

شوهر ستایش درباره ساخت فصل چهارم این سریال نیز اظهارداشت: این روزها مردم خیلی در خواست فصل ۴ می‌کنند و آقای زرین کوب هم به خواسته مردم نه نمی‌گوید.

پوراسد در پایان گفت: آقای مطلبی بسیار دقیق روی فیلمنامه کار می‌کردند و از ایشان تشکر می‌کنم. ایشان بسیار قلم شیوایی دارند و نویسنده دقیقی هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرج عباسی ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
    0 0
    بازیگر مجموعه تلویزیونی «ستایش» گفت: یکی از بازخوردهای عجیبی گرفتم که در این سریال گرفتم این بود که انگار که من مهدی مظفری هستم و سر دو راهی قرار گرفته‌ام و می‌خواهند مرا راهنمایی کنند که چه کنم. دوست خبرنگار این چه مدل ویرایشی است؟چند تا که؟اصلا معنی جمله متوجه نمیشی