مدیر ایستگاه امام جواد(ع) از پذیرایی بیش از ۲۰۰۰ زائر پیاده به همت خادمان بخش طرح، برنامه و شورای ورزش حرم مطهر رضوی به صورت روزانه در موکب امام جواد(ع) خبر داد.

پذیرایی از ۲ هزار زائر پیاده در ایستگاه امام جواد(ع)

به گزارش قدس آنلاین، رسول نصیری با اشاره به خدمت‌رسانی خادمان بخش طرح، برنامه و شورای ورزش حرم مطهر رضوی به زائران پیاده حرم امام رضا(ع) در محل ایستگاه امام جواد(ع) اظهار کرد: در این محل روزانه ۲۵ خادم به صورت شبانه‌روزی به زائران پیاده ارائه خدمت‌ می‌کنند.
وی ابراز کرد: ایستگاه امام جواد(ع) در مدرسه‌ای واقع در خیابان فسطین بر پا شده است که خادمان با حضور در این محل و آماده‌سازی آن اعم از سیاه‌پوشی و نصب پرچم‌های سیاه عزا در این محل از زائران حرم امام رضا(ع) استقبال می‌کنند.
وی با بیان اینکه این خدمت‌رسانی از دوم آبان‌ماه آغاز شده و تا روز شهادت امام رضا(ع) ادامه دارد، ابراز کرد: مراسم استقبال از زائران، ارائه خدمات درمانی با حضور پزشک و پرستار، توزیع سه وعده غذای گرم، پذیرایی میان وعده عصر، کیک و آبمیوه و چای و... برخی از خدماتی است که به این گروه از زائران ارائه می‌شود.
نصیری خاطرنشان کرد: ارائه خدمات درمانی و دارویی یکی از فعالیت‌های اجرایی این ایستگاه است؛ همه روزه در این ایام پزشک و پرستار در این ایستگاه مستقر هستند و به خدمت‌رسانی مشغولند.
نصیری خدمت‌رسانی به زائران امام علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) را افتخار بزرگ زندگی خود دانست و گفت: چند سالی است که همزمان با ایام دهه پایانی ماه صفر و شهادت ولی نعمتمان حضرت ثامن‌الحجج(ع)، افتخار میزبانی از زائران بارگاه منور رضوی نصیب و روزی ما شده است.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.