همدان _معاون خدمات شهری شهردار همدان گفت: پیش از آغاز فصل بارندگی، لایروبی و پاک‌سازی تمام رودخانه‌های داخل شهر به صورت کامل انجام شده است.

رودخانه های داخل شهر همدان لایروبی شد
به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری همدان وحید علی‌ضمیر با بیان اینکه در دو بارندگی پرحجم هفته گذشته تنها دو گزارش آب گرفتگی در معابر شهری دریافت شد، اظهار کرد: یکی از این گزارش‌ها در قاسم‌آباد بود که به تازگی به شهر الحاق شده است.
وی با بیان اینکه آب گرفتگی جوی‌ها و نهرهای داخل شهر به شهرداری مربوط است، افزود: لای روبی این بخش‌ها پیش از آغاز فصل بارندگی به طور کامل انجام شد و تمام رودخانه‌ها به صورت کامل پاک سازی شد.
معاون خدمات شهری شهردار همدان با اشاره به اینکه در بارندگی‌های اخیر در میدان شهید مدرس و بلوار شهید رجایی مشکلاتی به وجود آمد، تصریح کرد: با تدابیری که در این بخش نیز به کار گرفته شده، این مشکلات برطرف خواهد شد و برای بارندگی با حجم بالا نیز مشکلی نخواهد بود.
وی با بیان اینکه در شهر روان‌آب در بارندگی‌های اخیر نداشته‌ایم، ادامه داد: در بعضی از نقاط شهر ممکن است جمع شدن آب بنا به دلایلی چون وضعیت آسفالت و یا شیب معبر ایجاد شود اما روان آب جاری نخواهد شد.
علی‌ضمیر تأکید کرد: متأسفانه زباله‌های داخل نهرها و جوی‌ها یکی از معضلات پیش روی خدمات شهری است که همکاران ما به طور مدام با آن درگیر هستند و البته به طور مرتب پاک سازی را انجام می‌دهند.
پوشش رودخانه‌های همدان در حال انجام
معاون خدمات شهری شهردار همدان گفت: پوشش روی رودخانه‌های شهر همدان هر ساله در برنامه شهرداری قرار دارد و بخش عمده‌ای از آن انجام شده است.
وی با بیان اینکه پنج سرشاخه اصلی رودخانه در شهر وجود دارد خاطرنشان کرد: ۶۲ کیلومتر رودخانه در شهر وجود دارد که پوشش عمده آن انجام شده است.
   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.