سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از لغو مجوز فعالیت دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری «قنات توسعه سفر» در مشهد خبرداد.

مجوز فعالیت یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در مشهد لغو شد

 به گزارش قدس آنلاین،  یوسف بیدخوری با اعلام این خبر افزود: «پیرو اخطار حضور در جلسه کمیته فنی و اخطار مبنی بر تعطیلی دفتر بدون هماهنگی با این اداره کل و گزارش بازدید مبنی بر تعطیلی دفتر بیشتر از یکسال و کماکان عدم رفع نواقص ابلاغی از جمله عدم تمدید پروانه بهره برداری، عدم حضور مدیرعامل و مدیرفنی در محل دفتر و عدم ارسال آمار و گزارش عملکرد، مجوز این دفتر خدمات گردشگری لغو شد».
او ادامه داد: «پیرو رای صادره در سیزدهمین جلسه کمیته فنی دفاتر و به استناد ماده ۱۱، ۲۰ و۲۲ آئین نامه نظارت بر تاسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی مصوب ۲۷/۰۳/۱۳۸۰ هیأت محترم وزیران و ماده ۲۹- ۴۲- ۴۵ - ۴۶- ۵۰ و ۵۴ مقررات اجرائی- انضباطی فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری مجوز فعالیت آن شرکت لغو شد».
 بیدخوری ادامه داد: «به مدیراین دفتر ابلاغ شده که ضمن جمع آوری تابلوی سردرب و علائم و هرگونه نام و نشان، از فعالیت در زمینه فعالیتهای مندرج در بند "ب" ماده یک آئین نامه مذکور خودداری کند».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.