فرماندار شهرستان رشت گفت: تکریم مردم، ارتقاء سلامت اداری و ارائه خدمات به مردم در کنار موضوع مهم حجاب و عفاف از مصادیق اولویت‌دار امر به معروف در دستگاه‌های اجرایی است.

«سلامت اداری» اولویت امر به معروف در دستگاه‌های اجرایی است‌

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری گیلان، میرشمس مومنی‌زاده در جلسه شورای امر به معروف شهرستان رشت اظهار داشت: امر به معروف فریضه دینی است که در آن به خوبی‌ها امر و از بدی‌ها در تمام حوزه‌ها نهی می‌کنند و ستاد امر به معروف در کشورمان از جایگاه قانونی برخوردار است.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه ستاد امر به معروف صرفاً یک امر مذهبی نبوده بلکه از جایگاه قانونی محکم برخوردار است گفت: سیاست‌گذاری و تلاش در جهت گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و ساماندهی و نظارت بر عملکرد دستگاه‌های دولتی و مردم از وظایف این شورا در راستای وظایف قانونی محوله به آن است.

وی ضمن اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در رابطه با چگونگی امر به معروف تصریح کرد: هدف ما صرفاً برخوردهای سلبی و انتظامی نیست بلکه بایستی مطابق با قانون و در مسیر ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر که اثرات بسیار خوبی در حوزه‌های مختلف برجای خواهد گذاشت حرکت کنیم.

مومنی‌زاده یکی از حوزه‌های تأثیرگذار در رابطه با امر به معروف را دستگاه‌های اجرایی دانست و بیان کرد: اگر مردم به امر به معروف به‌عنوان یک وظیفه دینی عمل می‌کنند، مدیران اجرایی یک وظیفه مضاعف قانونی نیز در این راستا دارند و باید در جهت فرهنگ‌سازی پیشرو باشند و تلاش کنند.

فرماندار شهرستان رشت با تأکید بر بررسی و رفع موانع موجود در حوزه امر به معروف افزود: تکریم مردم، انضباط مالی و اداری، وجدان کاری، رعایت حقوق شهروندی، ارتقاء سلامت اداری و ارائه خدمات به مردم در کنار موضوع مهم حجاب و عفاف از مصادیق اولویت‌دار امر به معروف در دستگاه‌های اجرایی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.