البرز- مدیرکل کتابخانه‌های استان البرز با اشاره به اجرای برنامه های متنوع هفته کتابخوانی در البرز گفت: جشنواره کتابخوانی گام دوم انقلاب از ۲۸ آبان ماه در این استان آغاز می شود.

جشنواه کتابخوانی "گام دوم انقلاب" در البرز برگزار می‌شود

احمد علی هراتی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: این جشنواره کتابخوانی به مدت یک ماه به‌ دو روش اینترنتی و مکتوب در سطح مدارس، مساجد و فضاهای فرهنگی استان البرز برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این جشنواره با توجه به چهل‌سالگی انقلاب، ۴۰ برگزیده خواهد داشت اظهار کرد: برگزاری جشنواره کتاب‌خوانی بیانیه گام دوم انقلاب، یکی از اقداماتی است که در راستای عمل به رهنمودهای نماینده ولی فقیه در استان البرز در دستور کار قرار گرفت.

هراتی به برنامه های مهم هفته کتابخوانی اشاره کرد و گفت: در این ایام، اولین کتابخانه تخصصی کودک در فردیس کلنگ زنی می‌شود و افتتاح کتابخانه جامع المهدی نیز در دستور کار قرار دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: در شهرستان‌های ساوجبلاغ، شهر جدید هشتگرد، نظرآباد و طالقان مراسم کلنگ زنی کتابخانه خواهیم داشت و کتابخانه مشارکتی استانداری البرز نیز در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل کتابخانه‌های استان البرز غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، تجلیل از نویسندگان شاخص استان، همایش تجلیل از مقام کتابداران و برگزاری جشنواره عکاسی با عنوان من و کتاب، از جمله برنامه‌های هفته کتاب در سطح استان خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.