سایت پیگیری کارت سوخت که متعلق به خدمات الکترونیک پلیس (پلیس +۱۰) است از صبح امروز از دسترس خارج شده و تا کنون هم امکان پاسخگویی به مراجعانی که در پی سرنوشت کارت سوخت خود هستند ، ندارد.

سایت "پیگیری کارت سوخت" از دسترس خارج شد/سودجویی سایت پلیس بخاطر ۳۵۰ تومان پاسخ پیامکی

به گزارش خبرنگار ما ، ساعتی از صبح امروز نگذشته بود که ایرانیان متوجه شدند ، سهمیه بندی و افزایش قیمت بنزین از ساعت ۲۴ شب جمعه اعمال شده واکنون فقط با کارت سوخت خودروی خودامکان استفاده از سهمیه بندی را دارندو درغیر اینصورت باید بابت هر لیتر بنزین ۳۰۰۰ تومان بپردازند. همین امر سبب شد تا کسانی که مدتهاست درخواست المثنی برای دریافت کارت سوخت داده اندو خبری از ارسال کارت سوخت انها نشده است دست بکار شوند.

اولین کاری که صاحبان خودور به نظرشان رسید این بود که به سایت پیگیری کارت سوخت مراجعه کرده و از سرنوشت کارت سوختشان مطلع شوند ، این درحالی است که از روز پنجشنبه این سایت جواب درستی به کاربران نداده وانها را به درخواست پیامکی ارجاع میداد. درصورت ارسال پیامک برای اطلاع از کارت سوخت هرشهروند باید ۳۵۰ تومان هزینه را تقبل کند و پاسخ خود را دریافت نماید.

این درحالی است که ساعاتی از صبح امروز نگذشته بود که به طور کلی سایت پیگیری کارت سوخت از دسترس خارج شده و فقط سرویس پیامکی است که پاسخگوی شهروندان است . یعنی فقط باید ۳۵۰ تومان بدهی تا از سرنوشت کارت سوخت مطلع شوی. این درحالی است که تا پیش از این میشد از طریق سایت و بدون هزینه رهگیری کارت سوخت را انجام داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • وقتی پلیس خودش..... ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
    0 0
    دقیقا همینطوره .... الان بیش از 5 ماه از درخواست کارت سوختم میگذره که متاسفانه سایت خدمات الکترونیک پلیس جوابگو نیست ولی درست در همان روز با ارسال پیامک و آن هم در پیامک دوم جوابم رو دادن...یعنی 700 تومان ازم گرفتن...(در پیامک اول با وجود کسر 350 تومان و انتظار طولانی جوابی نگرفتم و در پیامک دوم و کسر 350 تومان بعدی جواب برایم ارسال شد)...من که راضی نیستم....وقتی پلیس خودش....از بقیه چه انتظار میشه داشت