مسابقات موتور کراس قهرمانی شرق کشور با شرکت موتورسوارانی از هشت استان روز جمعه به میزبانی جوین برگزار شد و با قهرمانی خراسان رضوی پایان یافت.

خراسان رضوی قهرمان مسابقات موتورسواری شرق کشور شد

به گزارش قدس آنلاین، رئیس اداره ورزش و جوانان جوین گفت: مسابقات موتور کراس قهرمانی در پیست موتورسواری شهر نقاب با شرکت ۸۲ موتورسوار از استانهای کرمان، گلستان، یزد، سمنان، سیستان و بلوچستان و خراسان های رضوی، شمالی و جنوبی برگزار شد.  
هاشم یزدی افزود: این مسابقات در کلاس های  ۶۵ سی سی، ۸۵ سی سی، ۲۵۰ سی سی و ۴۵۰ سی سی در مسافت یک کیلومتر و با ۱۳ مانع برگزار شد.
وی اضافه کرد: پس از خراسان رضوی، تیم های کرمان و خراسان شمالی مقام های دوم و سوم مسابقات موتورسواری شرق کشور را کسب کردند.
رئیس اداره ورزش و جوانان جوین گفت: در کلاس ۶۵ سی‌سی به ترتیب رشید غفوری، میعاد رحمانی و صادق شیرمحمدی و در کلاس ۸۵ سی‌سی علیرضا احمدی، علی زاهد کلاته و امین غلامی حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.
یزدی افزود: در کلاس ‌۲۵۰ سی‌سی محسن خدیور، جواد بیدی و محسن نادری و در کلاس ۴۵۰ سی‌سی نیز پوریا نجوی، ابوالفضل صادقی و احمد حسینی رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و به تیم ها و نفرات برتر این مسابقات جوایزی اهدا شد.
نقاب، مرکز شهرستان جوین در ۳۲۰ کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.  

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.