عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: مردم صف خود را از آشوب گران و اغتشاشگران که به دنبال خسارت زدن به اموال عمومی و مردم هستند، جدا کنند و دستگاه های نظارتی نیز درباره رعایت حقوق مصرف کنندگان در حوزه قیمت کالاها در بازار، نظارت های خود را افزایش دهند.

مردم  صف خود را از اغتشاشگران  جدا کنند/نظارت بر بازار باید افزایش پیدا کند

سید احسان قاضی زاده هاشمی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: مردم  صف خود را از آشوب گران و اغتشاشگران  که به دنبال خسارت زدن به اموال عمومی و مردم هستند، جدا کنند.

وی تصریح کرد: همچنین دستگاه های امنیتی و انتظامی با کسانی که با اغتشاش به دنبال تضییع اموال  و دارایی های بیت المال ، غارت فروشگاه ها و آتش زدن مکان های عمومی هستند برخورد جدی کنند.

نماینده فریمان و سرخس در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه دستگاه های نظارتی درباره رعایت حقوق مردم در حوزه قیمت کالاها در بازار، نظارت های خود را به طور مرتب و منظم انجام دهند، افزود: از طرفی دولت برای عدم تغییر قیمت کالاها و خدمات و رعایت حقوق مصرف کنندگان ، باید نظارت خود بر بازار را برای صیانت از حقوق مردم افزایش دهد و مراقب باشد که سوء استفاده کنندگان به بهانه افزایش قیمت بنزین ، در حق مردم اجحاف و گران فروشی نکنند. 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین کمیسیون های اقتصادی و برنامه و بودجه مجلس نیز باید بر موضوع مدیریت بازار  و واریز یارانه هایی که دولت در اجرای این طرح متعهد به واریز ان به حساب مردم شده است نظارت دقیق داشته باشد ، اگرچه انتظار این بود که دولت ابتدا این یارانه ها را به حساب مردم واریز می کرد و سپس با اطلاع به مردم درباره اهداف طرح اصلاح قیمت بنزین ، این اقدام را انجام می داد.     

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.