مسئول بخش فیزیوتراپی کانون جهادی صراط الحمید از برگزاری اولین دوره اردوی جهادی فیزیوتراپی شرق کشور در منطقه گلشهر مشهد خبر داد.

اولین اردوی جهادی فیزیوتراپی در شرق کشور در مشهد برگزار می شود

محمد پارسا در این رابطه به خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: اردوی جهادی تخصصی فیزیوتراپی از 25 تا 30 آبان ماه در منطقه محروم گلشهر در حال برگزاری است.

وی افزود: در این اردو خدماتی از جمله معاینه و ارزیابی دقیق تشخیص عارضه اسکلتی- عضلانی، طراحی پلن درمانی شامل منوآل تراپی، تمرین درمانی، مودالیته های گرمایی- سرمایی و آموزش صحیح حرکات به بیمار از خدمات این اردو به شمار می رود.

مسئول بخش فیزیوتراپی کانون جهادی صراط الحمید بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در این اردو 3 درمانگر خواهر و 4 درمانگر برادر که دانشجویان سال آخر فیزیوتراپی هستند، به ارائه خدمات می پردازند.

وی ادامه داد: حدود 15 دانشجوی فیزیوتراپی ترم های پایین تر نیز به عنوان کمک فیزیوتراپ های اصلی در این اردو شرکت می کنند.

پارسا با اشاره به اینکه در این اردو در مجموع 70 بیمار نیازمند به مدت 6 جلسه ویزیت رایگان می شوند، ادامه داد: بیماران این اردو بر خلاف اردوهای جهادی درمانی دیگر هر روز تغییر نمی کنند و هر بیمار نیاز به چند جلسه فیزیوتراپی دارد.

وی با اشاره به اینکه این اردو برای اولین بار در شرق کشور انجام می شود، خاطرنشان کرد: پیش از این اردوی جهادی فیزیوتراپی یک بار در کرمانشاه انجام شده و اردوی حال حاضر دومین اردوی جهادی فیزیوتراپی در کشور است.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.