رئیس اداره ورزش و جوانان کلات نادر گفت: به‌رغم اینکه سیلاب ابتدای امسال به تنها زمین چمن ورزشی این شهرستان خسارت‌های جدی وارد کرد اماپس از گذشت ۸ماه تاکنون هیچ اعتباری برای بازسازی آن تخصیص نیافته است.

تنها زمین چمن شهرستان کلات همچنان غیرقابل استفاده است

به گزارش قدس آنلاین، حسن پورافشار اظهار کرد: تخصیص نیافتن هیچ گونه اعتباری برای بازسازی تنها زمین چمن شهرستان کلات  پس از سیل ابتدای سال جاری ، موجب شده فوتبالیست‌های این شهرستان از داشتن همان یک زمین هم محروم باشند.

وی عنوان کرد: اگرچه همیشه در ورزشگاه‌ها همایش‌های چندین هزارنفری و حضور و سخنرانی ریاست محترم جمهوری برگزار می‌شود و از سویی تمام اقشار جامعه و ادارات دولتی از این مکان‌ها استفاده می‌کنند، اما اکنون امکان استفاده از استادیوم ورزشی شهید بختیاری کلات به دلیل تخریب چمن آن بر اثر خسارت های سیلاب نیست. 

پورافشار بیان کرد: اگرچه مسؤول فنی و مهندسی وزارت ورزش و جوانان از این استادیوم بازدیدی داشته و برای بازسازی آن برآورد اعتبار ۳ میلیارد تومانی شده و در سامانه سجاد «ستاد بحران» به ثبت رسیده، ولی هنوز مشخص نشده که امسال اعتباری برای این استادیوم درنظر گرفته می‌شود یا نه، در صورتی که برای احیاء زمین چمن استادیوم شهید بختیاری نیازمند اعتبارات فوری هستیم.

وی گفت: سیلاب ابتدای امسال گل و لای بسیاری را وارد زمین چمن کرده و موجب شد، پستی و بلندی بسیاری به وجود بیاید و دیگر قابل استفاده نباشد، از سویی خارهایی که در آن روئیده موجب آسیب دیدگی ورزشکاران می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان کلات نادر، اظهار کرد: با وجود اینکه شهرستان کلات نادر با جمعیت ۴۵ هزارنفری از داشتن امکانات مناسب ورزشی محروم است، تاکنون هیچگونه اعتباری از سوی ستاد بحران برای استادیوم ورزشی شهرستان اندیشیده نشده است.

وی اظهار کرد: چون شهرستان کلات هیچ استادیوم ورزشی دیگری ندارد موجب شده به دلیل نامناسب بودن چمن استادیوم ورزشی فعلی،امسال فعالیت چهار مدرسه فوتبال متوقف شود، از سویی شهروندان بسیاری از وضعیت موجود معترض هستند و ما هم به دلیل نبود اعتبار کاری نمی‌توانیم انجام دهیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان کلات نادر، گفت: شاید امکان تامین اعتبار ۳ میلیارد تومانی وجود نداشته باشد، اما اگر اعتباری حدود ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان تخصیص یابد، می‌توان تا حدودی زمین چمن این شهرستان را احیا کرد.  

منبع: ایسنا 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.