رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی‌فروشان مشهد گفت: ولادت حضرت رسول(ص) اولین عید بعد از ماه محرم بود اما به دلیل همزمانی با افزایش قیمت بنزین، میزان فروش ما نسبت به سال گذشته افت زیادی کرد.

افزایش قیمت نداشتیم اما بازار شیرینی افت زیادی کرده است

به گزارش قدس آنلاین، محمد فرزانی در خصوص وضعیت بازار شیرینی اظهار کرد: با توجه به قیمت بنزین و تسری دادن آن به تمام مشاغل، اتحادیه ما در حال حاضر  هیچگونه افزایش قیمتی نداشته و افزایش قیمت را منوط به دستورالعمل سازمان صمت و اتاق اصناف کرده است.

وی افزود: زمانی که دستورالعمل افزایش قیمت صادر شود، این اتفاق خواهد افتاد. همچنین به تمام اعضا پیامک شده است تا هیچگونه افزایش قیمتی را لحاظ نکنند و فعلا افزایش قیمت در دستور کار ما قرار ندارد.

رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی‌فروشان مشهد بیان کرد: افزایش قیمت بنزین به تمام بخش‌ها تسری پیدا کرده و باعث افزایش قیمت کرایه و برخی اجناس می‌شود، در حال حاضر به صلاح مملکت و شهر است که افزایش قیمتی نداشته باشیم تا آرامش مجدد به بازار بازگردد، اما طبیعتا در آینده نه چندان دور مطمئنا نرخ‌ها افزایش خواهد یافت.

فرزانی خاطرنشان کرد: بازار افت کرده و مردم در شوک بنزین هستند. به هر حال افزایش بنزین دستوری است که باید اجرا می‌شد و ما مطیع آن هستیم. ولادت حضرت رسول(ص) اولین عید بعد از ماه محرم بود اما به دلیل همزمانی با افزایش قیمت بنزین، میزان فروش ما نسبت به سال گذشته افت زیادی کرد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.