به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج همایشی با عنوان یادگاران ماندگار با حضور پیشکسوتان بسیجی رشتخوار در محل حسینیه ثارالله سپاه این شهرستان برگزار شد.

برگزاری همایش یادگاران ماندگار در رشتخوار

به گزارش قدس آنلاین، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج همایشی تحت عنوان یادگاران ماندگار با حضور پیشکسوتان بسیجی رشتخوار در محل حسینیه ثارالله سپاه این شهرستان برگزار شد.
حمیدرضا نامور فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای بسیجی گفت: امروز با گذشت بیش از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی،  بسیج همانند خون در رگ سپاه است، بسیج امروز توانسته است تمام توطئه ها و برنامه ریزی های دشمن را د رسطح کلان بهم بزند.
وی با اشاره به اینکه حضور بسیج در فتنه های ۷۸_۸۸، ۹۶ و اخیرا ۹۸ حقیقتا تمام برنامه اتاق فکر دنیای غرب را به چالش کشیده است، اظهار داشت: شما بسیجیان کاری کردید که امروز دنیای غرب چالش جدی او ابرقدرت های زمان نیست، چالش جدی او تفکر و باور بسیجی است، حشد الشعبی، جبهه وطنی، حزب الله، انصارالله، فاطمیون، زینبیون اینها همه نهال هایی است که از تفکر بسیج شکل گرفته است و می رود که به زودی زود پرچم اسلام ناب  بر قله های افتخارات دنیای اسلام به احتزاز در آید.
همچنین حسین صحرابی از فرماندهان ۸ سال دفاع مقدس سخنران این همایش بود که ضمن گرامیداشت هفته بسیج به بازگویی خاطرات ۴۰ ساله انقلاب در کنار بسیجیان و دوران دفاع مقدس پرداخت.

منبع: صبح توس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.