گیلان- فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: اگر طی اغتشاشات اخیر در گیلان اتوبوسی آتش نگرفت یا بانکی تخریب نشد به‌خاطر مدیریت خوب سپاه و بسیج بود و تمام مساجد استان در این روزها مملو از نیروهای ارزشی بود.

 سپاه و بسیج در اغتشاشات از تخریب اموال عمومی در گیلان جلوگیری کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه قدس گیلان ، سرهنگ پاسدار جمشید اصحابی در جلسه هم‌اندیشی مداحان بسیجی استان گیلان در سالن جلسات سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به نقش مؤثر مداحان در جامعه اظهار داشت: معاویه از تریبون به دست‌ها برای فریب مردم استفاده می‌کرد و تاریخ گواه تأثیر انکار نشدنی تریبون‌ها است.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با تأکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت مداحان و نیروهای انقلابی بیان کرد: در این چند هفته برنامه‌های مختلفی برای افزایش وحدت میان نیروهای ارزشی و انقلابی تدارک و برگزار کردیم.

وی کنار گذاشتن نگاه‌های سیاسی در عرصه‌های مشترک را رمز پیروزی در این جنگ تمام عیار دانست و تصریح کرد: اگر طی اغتشاشات اخیر در گیلان اتوبوسی آتش نگرفت یا بانکی تخریب نشد به‌خاطر مدیریت خوب سپاه و بسیج بود و تمام مساجد استان در این روزها مملو از نیروهای ارزشی بود.

اصحابی با بیان اینکه بسیجیان خالصانه پای نظام ایستاده‌اند خاطرنشان کرد: با این آموزش و پرورش ضعیف به‌سختی می‌توان نسل درستی تربیت کرد اما نیروهای انقلابی نباید بی‌تفاوت باشند و با همه توان به اصلاح امور بپردازند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت مجاهدت‌های شبانه‌روزی بسیجیان در این چند روز را سند افتخار نامید و افزود: بعد از ساماندهی و دفع فتنه چند شب درگیر ساماندهی معضل پسماند سراوان بودیم و از فرماندار رشت خواستم با جدیت بر عملکرد مدیران دولتی خود نظارت کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.