همدان- سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان از ارائه خدمات مشاوره در دادگاه اطفال و نوجوانان توسط مشاورین محاکم اطفال در استان همدان خبر داد.

ارائه خدمات مشاوره در دادگاه اطفال و نوجوانان در محاکم قضایی

 مهدی الماسی  سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: به منظور اجرائی نمودن شیوه نامه ارائه خدمات مشاوره در دادگاه اطفال و نوجوانان (موضوع مواد ۳۱۵، ۲۹۸، ۲۸۶ و ۴۱۰ قانون آئین دادرسی کیفری مصوب ۱۳۹۲) شورای مشورتی مشاوره استان در معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان تشکیل گردید.

الماسی  گفت: پس از تشکیل شورای مشورتی، ضمن سپری شدن فرآیند جذب و مصاحبه و گزینش مشاورین محاکم اطفال زمینه حضور مشاورین در محاکم اطفال و نوجوانان فراهم شد.

وی بیان کرد: حضور مشاورین در این محاکم موجبات ارائه خدمات مشاوره ای مطلوب به منظور باز اجتماعی کردن مجرمین و بزهکاران نوجوانان می‌گردد.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری همدان افزود: در حال حاضر با اقدامات صورت گرفته در این معاونت جلسات رسیدگی به جرائم نوجوانان با دعوت از مشاورین محاکم اطفال و نوجوانان برگزار می گردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.