خراسان شمالی-کارشناس املاک مخابرات منطقه خراسان شمالی از روند اجرای طرح ساماندهی و صدور اسناد املاک فاقد سند مخابرات استان خبر داد.

املاک مخابرات خراسان شمالی ساماندهی می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان شمالی، قائمی با تشریح عملکرد این حوزه اظهار داشت: طی سال جاری در راستای دستیابی به سیاستهای شرکت مخابرات ایران و شرکت سامان سازه غدیر در خصوص پیگیری و اخذ سند املاک مخابرات در نقاط مختلف و ساماندهی آن ضمن برون سپاری این پروژه، نقشه برداری UTM و اخذ اسناد برای املاک دارای دفترچه و املاک  فاقد سند مخابرات منطقه در دست اجرا است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر مخابرات استان دارای بیش از ۳۶۰ ملک است که از این میزان تعداد ۲۵۳ ملک فاقد سند و تعداد ۱۰۹ ملک دارای دفترچه هستند.

وی خاطر نشان کرد: پس از برون سپاری اجرای این طرح که از ابتدای مهر ماه آغاز شده است، تاکنون بیش از ۹۵ در صد طرح نقشه برداری املاک دارای دفترچه مخابرات استان به پایان رسیده و تعداد  ۵۲ مورد از این موارد به اداره ثبت اسناد و املاک شهرستانها جهت صدور سند ارسال شده است.

وی روند پیشرفت اجرای طرح در استان را به نسبت برنامه و جدول هدفگذاری شده بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: از کلیه املاک مخابرات استان تعداد ۲۴ مورد جزء برنامه هدفگذاری سال ۹۸ بوده  که با تلاش همکاران موفق شدیم  تاکنون ۱۲ مورد از اسناد فاقد سند را به تک برگ تبدیل و ۳ مورد از اسناد دفترچه ای که هدف تک برگ نمودن بود را به تک برگ تبدیل نماییم.

وی افزود: از ۲۵۳ ملک فاقد سند نیز تاکنون ۱۰۰ مورد نقشه برداری utm آن انجام شده و ۱۱ مورد از این موارد به اداره ثبت اسناد و املاک شهرستانها جهت صدور سند ارسال شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.