رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: با هر واحد صنفی که حقوق مردم در آنجا به هر طریقی و با سوء استفاده، بویژه در حوزه ارزاق عمومی و کالاهای اساسی در حال تضییع شدن است مماشاتی صورت نخواهد گرفت و حتی با دستور مقام قضایی نسبت به پلمب آنها نیز اقدام خواهد شد.

با ضایع کنندگان حقوق مردم مماشات نخواهد شد/ تعیین قیمت واقعی حمل و نقل و حمل بار مسافری تا یک ماه آینده

محمود بنا نژاد در گفتگو با قدس آنلاین اظهارکرد: بازار مشهد در حال حاضر در ثبات و آرامش قرار دارد.

وی تصریح کرد: برخی نوسانات قیمتی محصولات در بازار نشات گرفته از تغییرات فصلی است و هیچ ارتباطی به موضوع بنزین ندارد، به طور نمونه افزایش قیمت گوجه فرنگی به دلیل تمام شدن فصل برداشت آن است و هرساله رخ می دهد حتی این تغییرات فصلی باعث کاهش قیمت برخی میوه ها نیز شده است.  

رئیس اتاق اصناف مشهد ادامه داد: از طرفی برخی کارخانه ها قیمت محصولاتشان را افزایش داده اند که به طور طبیعی باعث شده است این کالاها گرانتر به دست فروشنده ها برسد، از این رو مقصر افزایش قیمت آنها  واحد های صنفی نیستند.

وی  افزود: در حوزه هایی نظیر حمل و نقل و حمل بار مسافری به دلیل تاثیرات مستقیمی که افزایش قیمت  بنزین بر فعالیت آنها تاثیر گذار است مشکلاتی وجود دارد که به اتحادیه آنها نیز تاکید شده است که فعلا افزایش قیمتی را لحاظ نکنند تا در جلسه ای که طی یک ماه آینده برگزار خواهد شد در جهت تعیین قیمت واقعی خدمات در این حوزه تصمیم گیری صورت بگیرد.  

بنانژاد ادامه داد : بازرسان ما درهر واحد صنفی که حضور پیدا کرده  و احساس کنند که حقوق مردم در آنجا به هر طریقی  و با سوء استفاده بویژه در حوزه ارزاق عمومی  و کالاهای اساسی در حال تضییع شدن است مماشاتی نخواهند کرد و حتی با دستور مقام قضایی نسبت به پلمب آنها نیز اقدام خواهد شد.

رئیس اتاق اصناف مشهد تصریح کرد: به همه فروشگاه های زنجیره ای ، هایپر مارکت ها و واحدهای صنفی توصیه اکید شده است که کالاها و محصولات آنها باید دارای برچسب قیمتی باشد  و  پویش های مختلفی با عنوان گران نخریم و  بدون قیمت نخریم نیز در این زمینه راه اندازی شده است.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.