معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه رمز نجات و اعتلای کشور پیاده‌سازی تفکر و روحیه بسیجی است گفت: امروز گفتمان بسیج، یعنی همان گفتمان انقلابی‌گری بر منطقه و جهان اسلام سایه انداخته است.

گفتمان بسیج در جهان اسلام غالب شده است

به گزارش قدس آنلاین، سردار سرتیپ پاسدار سالار آبنوش در مراسم شکوه اقتدار بسیج و در جمع بسیجیان تربت حیدریه افزود: اگر مشکلاتی هم در سطح جامعه داریم بدان خاطر است که هنوز نتوانستیم تفکر و گفتمان بسیج و مدیریت جهادی را در سطوح مدیریتی کشور به صورت کامل به منصه ظهور برسانیم.

وی ادامه داد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و در گام نخست، معادلات و محاسبات غرب به هم خورده و در شرایطی که آنها قدرت را در موشک و بمب اتم می دانند امروز قدرت و تفکر بسیجی و گفتمان انقلابی گری در سطح منطقه سایه انداخته است.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در شرایطی گام دوم انقلاب را آغاز کرده ایم که گام نخست را با سرافرازی و عزتمندانه پشت سر گذاشته و قله های بزرگی را فتح و موانع زیادی را نیز از پیش روی برداشته ایم و بر قدرت های بزرگ نیز فایق آمده ایم.

سردار سرتیپ آبنوش افزود: بر این اساس این راه در گام دوم انقلاب باید با قدم های بلندتر و استوارتر برای رسیدن به هدف نهایی که همان تحقق ظهور و تشکیل تمدن بزرگ اسلامی در سراسر گیتی است برداشته شود.

وی با بیان اینکه دشمن در طول ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب از هیچ تلاشی برای انحراف و فروپاشی نظام اسلامی دریغ نکرد ادامه داد: هر چند در این مدت دشمنان علیه نظام و ملت ما ائتلاف تشکیل داده اند و با جنگ، تحریم، تهدید و ایجاد فتنه، خبیثانه رفتار کردند اما همین صف آرایی و تشکیل ائتلاف، موید آن است که ایران به سطح بالایی از بازدارندگی در عرصه های مختلف رسیده است.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تفاوت قدرت بازدارنده ما با ابر قدرت های شیطانی در این است که قدرت و توانمندی ایران برگرفته از فقه ائمه اطهار(ع) و ولایت مطلقه فقیه است و همین دشمن را عاصی و خشمگین کرده است.

آبنوش افزود: نخستین مولفه قدرت، توان دفاعی و بازدارندگی است و در حالی که از بین ۲۰۰ کشور دنیا ۱۹۰ کشور به ۱۰ کشور دیگر وابستگی دفاعی و نظامی دارند اما کشور و ملت ایران بدون هیچ وابستگی و بر اساس توانمندی های داخلی، به قدرتی منطقه ای در عرصه دفاعی و نظامی تبدیل شده است.

وی از مولفه علمی، تحقیقاتی به عنوان دومین مولفه قدرت یاد کرد و گفت: امروز ایران در عرصه های مختلف علمی، تحقیقاتی، پژوهشی، صنعت هسته ای، موشکی و سلولهای بنیادین و نانو با مدیریت جهادی، تفکر و گفتمان انقلابی گری در بین ۱۰ کشور نخست دنیا و حتی رتبه های نخست تا سوم قرار گرفته است.

معاون عملیات سازمان بسیج مستضفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تشریح سومین مولفه انقلاب اسلامی یعنی مولفه سیاسی نیز گفت: همیشه در حوزه سیاست این سوال بین نخبگان جهان مطرح بود که چگونه ملتی که ضعیف ترین و ذلیل ترین بودند امروز بعد از ۴۰ سال توانستند این گونه عزتمندانه و با اقتدار و در عین حال مستقل زندگی کنند؟

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.