قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت:بیمارستان رضوی بایستی نماد ارائه بهترین و کیفی ترین خدمات به مراجعان باشد و کارکنان و پرسنل این مرکز درمانی با محوریت اخلاق اسلامی به بیماران خدمت رسانی کنند.

بیمارستان رضوی باید نماد ارائه بهترین خدمات به مراجعان باشد

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی خاکسار قهروردی در مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل بیمارستان فوق تخصص رضوی که در این مرکز درمانی برگزار شد، بر توجه به محرومان تأکید کرد و گفت: پنجم آذر، سال‌روز فرمان حضرت امام خمینی(ره) برای تشکیل بسیج مستضعفین است، بسیج فضا و قالبی معنوی دارد که توانست بسیاری از اراده‌های بزرگ را شکل دهد و تجمیع اراده‌های راسخ، اتفاق‌های بزرگی در میهن اسلامی پس از انقلاب را رقم زد و امیدواریم در فضای جمهوری اسلامی رخدادهای شایان توجه دیگری را شاهد باشیم.
وی افزود: حضور جمعی از بزرگان و فرهیختگان عرصه پزشکی در بیمارستان رضوی، نشان ‌دهنده تجلی روح مقدس و معنوی در نظام جمهوری اسلامی و برگرفته از فضای معنوی خدمت‌گزاری در دستگاه و بارگاه منور حضرت رضا(ع) است.
خاکسار قهرودی ضمن ابلاغ حکم تولیت آستان قدس رضوی برای معارفه مدیرعامل جدید بیمارستان رضوی و قرائت آن در این مراسم، از فعالیت‌های قابل توجه انجام شده در این مرکز درمانی قدردانی کرد.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی هم‌چنین ادامه داد: این بیمارستان در گذشته، برای ادامه فعالیت‌های خود از مجموعه آستان قدس رضوی یارانه دریافت می‌کرده و طی چند سال اخیر، این جریان دگرگون شده و به لطف خداوند و با عنایت حضرت رضا(ع) با تلاش‌های صورت گرفته در سطح مدیریتی این مرکز درمانی، تغییراتی انجام شده و این مرکز خودگردان شده و به سودآوری رسیده است.
خاکسار اضافه کرد: اکنون این مرکز درمانی در باروری علمی و خدماتی و نیز به لحاظ توانمندی مالی به حدی رسیده است که علاوه‌ بر خودگردانی، شاهد توسعه و پیشرفت فضا و خدمات در این بیمارستان هستیم.
وی با اشاره به روحیه علمی و مؤمنانه دکتر رضا سعیدی، مدیرعامل سابق این بیمارستان، سخنان تولیت آستان قدس رضوی را درباره این مجموعه این گونه بیان کرد: تولیت آستان قدس رضوی خدمات ارائه شده در دو سال اخیر در این بیمارستان را دورانی ماندگار حاصل تلاش‌های دکتر سعیدی و تمامی کارکنان بیمارستان رضوی می‌دانند.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افزود: نخستین انتظار از مجموعه بیمارستان رضوی بر این است که سطح ارائه خدمات با آستان نورانی حضرت رضا(ع) تناسب داشته باشد و علاوه ‌بر این امر، از جهت توانمندی علمی نیز فاخر و برجسته باشد.
وی تصریح کرد: طبیعی است که تفاوت جدی این مجموعه درمانی با سایر مجموعه‌های درمانی در انتسابش به بارگاه منور رضوی است که از جهات مختلف بار سنگین مدیریتی را بر دوش مسئولان گذاشته و باید به این امر، توجه ویژه‌ای بشود و این ویژگی در جای ‌جای این مرکز درمانی بارز و نمایان باشد.
خاکسار اظهار کرد: آنچه در این مرکز درمانی می‌توان به ‌عنوان نکته افتخارآمیز به آن اشاره کرد، آمیختگی طراز ارائه خدمات این مجموعه با آستان قدس رضوی است و از همین رو، باید توجه ویژه‌ای به خواسته‌های کارکنان این مرکز صورت بگیرد تا خدمت با علاقه‌مندی اتفاق بیفتد.
وی هم‌چنین انتظارات آستان قدس رضوی و مسئولان آن مجموعه موقوفاتی از این مرکز را توجه ویژه به مسائل دینی دانست و گفت: رفتار پزشک، پرستار، کارمند و عناصر متخصص حاضر در این مرکز باید تداعی‌کننده ارزش‌های دینی باشد و هر مراجعه‌کننده به این مرکز درمانی باید متوجه این امر شود.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی تصریح کرد: تنها توجه به سودآوری مطلق در این مرکز مد نظر نیست و مراجعه‌کننده انتظار دریافت خدمات مطلوب را دارد.

منبع: آستان نیوز 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.