۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶
کد خبر: 680119

رئیس اتحادیه صنف آهن‌آلات و صنایع پروفیل مشهد گفت: قیمت آهن در این شهرستان طی هفته جاری برای هر شاخه آهن به میزان ۲۰۰ هزار ریال کاهش یافت.

آهن در مشهد ارزان شد

به گزارش قدس آنلاین، محمد طیرانی هرگونه افزایش نرخ آهن‌آلات ساختمانی را در پی اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین در بازار مشهد تکذیب و بیان کرد: افزایش بهای بنزین هیچ تاثیری بر نرخ آهن نداشته است.

وی ادامه داد: هم‌اینک قیمت آهن‌آلات در مشهد در مقایسه با هفته پیش که اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین آغاز شد روند نزولی پیدا کرده است.

رئیس اتحادیه صنف آهن‌آلات و صنایع پروفیل مشهد گفت: چند سال است که صنعت ساختمان دچار رکود شده است و به همان نسبت خرید آهن نیز در حد نیاز انجام می‌گیرد و وضعیت فروش آن در بازار مشهد نسبت به سال گذشته تغییر نکرده است.

شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا از بامداد جمعه ۲۴ آبان بنزین را برای تمام وسایل نقلیه بنزین سوز سهمیه‌بندی کرد.  در پی این تصمیم، شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی با صدور اطلاعیه ای قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای را هر لیتر هزار و ۵۰۰  تومان و قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای را به ازای هر لیتر سه هزار تومان اعلام کرد.

علی ربیعی سخنگوی دولت، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهوری و محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه از شامگاه جمعه ۲۴ آبان تاکنون در اظهارنظرهای جداگانه تاکید کرده‌اند که موضوع تغییر بهای بنزین مصوبه شورای عالی اقتصادی سران قوا و تصمیم همه اجزای نظام است.

همچنین دولت با توجه به دغدغه‌هایی که در باره معیشت مردم وجود دارد موظف است تمام پولی را که از این مسیر به دست می‌آید در قالب یارانه جداگانه به حدود ۶۰ میلیون نفر از مردم ایران پرداخت کند. مهمترین مساله دولت در این اصلاح قیمت، اصلاح نظام پرداخت یارانه به نفع همه مردم بوده است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.