مدیر عامل شرکت فرآورده‌های لبنی رضوی از عرضه محصولات این شرکت با تخفیف‌های ویژه در نمایشگاه هفته بسیج آستان قدس رضوی خبر داد.

عرضه محصولات لبنی رضوی با ۳۵ درصد تخفیف

به گزارش قدس آنلاین، مهدی طالبیان بیان کرد: پس از اعلام برپایی این نمایشگاه از تاریخ سی‌ام آبان در محل چهارراه شهدا روبه روی بازار مرکزی، برنامه‌ریزی سریع برای عرضه مستقیم محصولات لبنی رضوی از جمله پنیرهای ۴۰۰ گرمی یو اف، شیرهای استریل یک لیتری ساده و طعم‌دار نظیر شیرموز پرچرب و کم چرب و همچنین پک‌های ۸ عددی شیر ۲۰۰ سی‌سی انجام شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر تمامی محصولات با تخفیف عرضه می‌شود و شیرهای پک ۸ عددی ۲۰۰ سی‌سی و نیز شیر موزهای استریل یک لیتری با تخفیف خاص و مازاد ۳۵ درصد از قیمت مصرف‌کننده در اختیار زائران و مجاوران قرار می‌گیرد.

مدیر عامل شرکت فرآورده‌های لبنی رضوی با اشاره به رویکرد این شرکت از حضور در نمایشگاه مذکور خاطرنشان کرد: عرضه مستقیم کالاهای با کیفیت و مرغوب لبنیات رضوی به مصرف‌کنندگان نهایی با تخفیفات خاص و قیمت‌های مناسب و همچنین معرفی کالاها به مشتریان از جمله این موارد به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه همچنین سمپل محصولات لبنی رضوی برای تست کردن قبل از خرید، در اختیار عموم قرار گرفته شده است.

طالبیان با بیان اینکه شرکت لبنی رضوی به صورت متناوب حدود ۶۵ تا ۷۰ قلم کالا را در برنامه تولید دارد، افزود: این محصولات در گروه‌ شیرهای پاستوریزه و استریلیزه ساده و طعم‌دار از ۲۰۰ سی‌سی تا یک لیتری؛ ماست‌ها در اوزان مختلف از تک نفره تا دبه‌های فله ۹ کیلویی و در وضعیت‌های چکیده، ساده، موسیر و ماست‌های تازه کم چرب و پرچرب؛ پنیرهای ساده، خامه‌ای و لاکتیکی در اوزان مختلف از تک نفره ۳۰ گرمی تا حلب ۱۴ کیلویی؛ دوغ‌های بالشتکی، لیوانی و بطری‌های پت؛ کشک‌های لیوانی، نایلونی و شیشه در اوزان مختلف؛ روغن‌های زرد حیوانی در دو وزن ۷۰۰ گرمی و ۱۶.۵ کیلوگرمی؛ خامه‌های استریل ساده و طعم‌دار ۲۰۰ سی‌سی؛ کره‌های فویلی در اوزان مختلف و نیز محصولات خاص در عرصه صادرات، تولید می‌شود.

وی درباره کیفیت محصولات تولیدی این شرکت تصریح کرد: تمامی محصولات رضوی به دلیل استفاده از مرغوب‌ترین شیر موجود در بازار و نیز استفاده بهینه از متخصصان و دستگاه‌های تولیدی این صنعت، دارای کیفیت بالایی بوده و بازخورد بازار نیز گواه این امر می‌باشد.

طالبیان ادامه داد: علاوه بر این، برند رضوی از جایگاه خاصی در بین خانواده‌های ایرانی برخوردار است.

لازم به یادآوری است، محصولات شرکت فرآورده‌های لبنی رضوی از ۵ شنبه سی‌ام آبان تا چهارشنبه ششم آذر در نمایشگاه دستاوردهای آستان قدس رضوی واقع در محل چهارراه شهدا روبروی بازار مرکزی به زائران و مجاوران عرضه می‌شود.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.