رئیس اتحادیه لوازم یدکی خودرو مشهد گفت: با توجه به افزایش وسیع تقاضا لوازم یدکی خودروهای گاز سوز، مشکلی در تامین لوازم یدکی برای این خودروها در مشهد وجود ندارد.

برخورد جدی با سرعت غیر مجاز لوازم یدکی خودرو/افزایش تقاضای لوازم یدکی خودروهای گاز سوز

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا اردکانی رئیس اتحادیه لوازم یدکی خودرو مشهد با اشاره به اینکه هم اکنون مشکلی در تامین قطعه برای  خودروهای گازسوز در بازار وجود ندارد، گفت: بر این اساس نیز اگر سازمان صنعت، معدن و تجارت با همکاری گمرک لوازم یدکی بیشتری به بازار تزریق کنند، قیمت ها در آینده نیز با افزایش روبرو نخواهد بود.

او با تاکید بر اینکه اتحادیه لوازم یدکی خودرو مشهد به شکایت مردم در رابطه با قیمت های غیر معقول در این بازار با دقت رسیدگی می‌کند، تصریح کرد: شهروندان می توانند برای رسیدگی به شکایات خود در رابطه با بازار لوازم یدکی در مشهد با این اتحادیه به طور مستقیم ارتباط داشته باشند و با شماره ۳۸۵۹۰۴۰۵-۰۵۱ تماس حاصل نمایند.

رئیس اتحادیه لوازم یدکی خودرو مشهد با بیان اینکه در بازار لوازم یدکی خودرو مشهد تاکنون افزایش قیمت نداشته ایم، گفت: از شهروندان تقاضا می کنیم به هنگام خرید لوازم یدکی قبل از خرید دقت و  تحقیقات لازم در رابطه با کیفیت و قیمت اجناس را داشته باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.