همدان _رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشورگفت :با همکاری وهماهنگی دستگاههای مسئولان تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم .

تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم
به گزارش قدس آنلاین ،سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور عصر پنجشنبه در افتتاح طرح های محرومیت زایی و طرح های بوسازی اظهار کرد باید همواره تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم.
سردار سلیمانی گفت :تلاش خواهیم کرد در مواجهه با جنگ اقتصادی به خصوص رونق تولید و مبارزه با بیکاری با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مسوول، تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.
وی با اشاره به اینکه نشانه‌های شکست دشمن مشخص است گفت: ملت ایران راهبرد نظام سلطه در جنگ اقتصادی را نیز با شکست مواجه کرد که این روند باید قدرتمندتر ادامه یابد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور با بیان اینکه باید در رونق تولید و مبارزه با بیکاری در سال آینده برنامه بلند و چابکی داشته باشیم خواستار توجه مسوولان امر به این مهم شد.
سپاه خدمت به مردم را وظیفه اصلی خود می‌داند
محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور  نیز با اشاره به تشکیل قرارگاه محرومیت‌زدایی و کمک به مردم در اتفاقات مختلف به ویژه سیل اخیر در کشور گفت: سپاه خدمت به مردم را وظیفه خود می‌داند.

 زهرایی بیان کرد: امروز مفتخریم با حضور سردار سلامی، سردار سلیمانی و سردار ربیعی شاهد افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی در استان همدان باشیم.
وی گفت: اگر امروز سپاه محرومیت‌زدایی را جزو برنامه‌های اصلی خود داشته و علاوه بر اقدامات انتظامی و امنیت‌زایی، افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی را با حضور فرمانده سپاه دارد، نشان از توجه و اهمیت خدمت‌رسانی به مردم دارد.
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به تشکیل قرارگاه محرومیت‌زدایی در اتفاقات مختلف به ویژه سیل اخیر در کشور تاکید کرد: مصداق محرومیت‌زدایی به این معناست که سپاه به دنبال محرومیت‌زدایی نیست بلکه خدمت به مردم را وظیفه خود می‌داند.
وی از افتتاح ۶ هزار و ۱۵۵ پروژه در کشور همزمان با ۴۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی خبر داد و گفت: این اقدام در راستای توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در این راستا بوده است.
زهرایی با اشاره به افتتاح پروژهایی در زمینه‌های مختلف، آن را نماد همکاری بین نیروهای حاکمیتی و نیروهای بسیج و... در استان دانست و گفت: امروز پروژه‌هایی افتتاح می‌شوند که نشان می‌دهد کنار هم می‌توانیم گام به گام محرومیت‌زدایی را پیش ببریم.
وی حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه را نشان از توجه به موضوع محرومیت‌زدایی عنوان کرد و افزود: امیدوارم با تلاش جمع بسیجیان غبار محرومیت‌زدایی را بزداییم و پرچم انقلاب را به صاحب اصلی آن، امام عصر (عج) برسانیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.